برگزاری مانور زلزله در ۱۰۰کانون دانش آموزی هلال احمر استان یزد

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد، معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد اعلام کرد مانور زلزله در مدارس منتخب۱۰ شعبه و ۳ مرکز امور جوانان و در ۱۰۰ کانون دانش آموزی هلال احمر در سطح استان برگزار می شود.

صدیقی با اعلام این خبر افزود مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس مانند سنوات گذشته با رویکرد ضرورت ارتقاء آمادگی و مقابله با زلزله در مدرسه و محله‌های مجاور مدارس ایمن در دستور کار قرار گرفته است و زنگ زلزله ساعت ده و هجده دقیقه در مدارس به صدا در خواهد آمد .

وی تاکید کرد در این مانورها آموزش‌ها برای آمادگی اولیه و ضروری در برخورد با زلزله برای دانش‌آموزان و خانواده‌ ها محقق خواهد شد.

این مقام مسئول اعلام کرد و هجدهمین مانور سراسری زلزله و ایمنی در مدارس با شعار مدرسه ایمن جامعه تاب آور، ١٥ آذر ماه همزمان در مدارس منتخب سراسر استان با مشارکت دانش‌آموزان و با اولویت مدارس دارای کانون دانش آموزی  اجرا می‌شود.

گفتنی است،در این مانور معاونت امور جوانان، امداد و نجات جمعیت هلال احمر، آتش نشانی، اورژانس، سازمان دانش آموزی، شهرداری، مدیریت بحران و صدا و سیما نقش اصلی برنامه را عهده دار هستند که مدیریت میدانی این مانور، به جمعیت هلال احمر واگذار شده است.

بخش نظردهی بسته شده است..