رکود در بازار خودروی پائیزی عمیق شد

به گزارش یزدی نیوزکاهش دمای هوا در آخرین روزهای پاییز، باعث شد که مراجعه مشتریان به بازار خودرو کمتر از گذشته شود.

 
عمق رکود در بازار خودرو بیشتر و بیشتر می‌شود؛ عامل اصلی این موضوع به نظر می‌رسد سرد شدن هوا باشد که موجب شده تقاضا برای خرید خودرو در بازار کم شود. اگرچه تعطیلات مناسبتی در یکی، دو هفته گذشته نیز در این موضوع بی‌اثر نبوده است.
 
گزارش‌ها حاکی از آن است که اگرچه هر ساله در پاییز بازار خودرو در رکود به سر می‌برد، اما این رکود در دوره اخیر بی‌سابقه بوده و عمق آن بیشتر است. بر این اساس، فعالان بازار معتقدند که با وجود این‌که در دو ماه اول پاییز بازار خودرو با افزایش قیمت برخی خودروها روبه‌رو شد و این افزایش‌ها هم به‌دلیل سیاست خودروسازان برای تحرک بازار بود، اما در حال حاضر در شرایط کاهش مراجعه مشتریان، قیمت‌ها در مسیر بازگشت به روندی منطقی است.
 
بررسی روند بازار حکایت از آن دارد که سمند SEدوایربگ با قیمت ۲۸ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژو۴۰۵ SLX با قیمت ۳۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، پژو۲۰۶ تیپ ۵ با قیمت ۳۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، پژوپارس سال دوگانه‌سوز با قیمت ۳۹ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و پژو۲۰۶ تیپ۲ با قیمت ۳۴ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان به فروش می‌رود.
 
در همین حال، رانا LX در بازار ۳۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، سایپا۱۱۱ SE 21 میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، سایپا ۱۳۱ SE پایه‌گازسوز ۲۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، تیبا هاچ‌بک EX 25 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، رنو تندر E2 39 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

بخش نظردهی بسته شده است..