رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد ۱۵ میلیارد ریالی امارات را رد کرد

محمد حسین حسینی فهرجی رکورددار یزدی روپایی ایران پیشنهاد 15 میلیارد ریالی کشور امارات را برای پذیرش تابعیت و سکونت دائمی در این کشور رد کرد.

به گزارش یزدی نیوز حسینی فهرجی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا علت رد این پذیرش را عشق و دلبستگی عمیق خود به میهن اسلامی ذکر کرد و گفت: به هیچ وجه حاضر به حضور در کشور دیگر و ادامه فعالیت ها نمی باشم .

وی ادامه داد: در ایران اسلامی زمینه های خوبی برای فعالیت و ارتقا وجود دارد که با همت و همراهی مسئولان بدون شک دیگر نیازی برای حضور در کشور دیگر و ادامه فعالیت نمی بینم . 
قهرمان روپایی ایران در ادامه خاطر نشان کرد: برای موفقیت و رسیدن به قله های بالاتر باید همواره در قالب یک برنامه مدون به تمرین و تلاش مضاعف مشغول بود و لحظه ای دست از آن برنداشت.
حسینی فهرجی گفت: هم اکنون روزی هشت الی ۱۰ ساعت شامل تمرین عمومی و اختصاصی دارم و روپایی نیز به مدت سه ساعت و یک ساعت هم طناب زنی می کنم.
وی هدفش را زدن رکورد ۳۰ ساعت روپایی و ثبت در کتاب گینس عنوان کرد و اظهار داشت : برای تحقق این امر به همراهی و حمایت جدی مسئولان اجرایی و ورزشی نیاز جدی است.
رکورد دار روپایی ایران تصریح کرد: آخرین رکورد ۹ ساعت روپایی بدون استراحتی که انجام دادم مربوط به ورزشگاه آزادی و قبل از مسابقه بین ۲تیم استقلال و پرسپولیس است که در قالب ۸۱ دور در پیست این ورزشگاه به مسافت ۳۱ کیلومتر انجام گرفت .
حسینی گفت: هدفم در آینده زدن رکورد ۱۵ ساعت بدون استراحت در روز است که امیدوارم با تمرین بیشتر و همراهی و حمایت مسئولان و حامی مالی در استان یزد انجام گیرد.
وی رکورد های ثبت شده خود را تاکنون شامل رکورد یک کیلومتر ، پنج کیلومتر ، ۲۰ کیلومتر ، رکورد هشت ساعت و ۹ ساعت بدون استراحت ذکر کرد .
قهرمان یزدی روپایی ایران همچنین از زدن رکورد ۲۰ساعت بزودی در استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد بتواند با تحقق آن یک افتخار دیگر برای این دیار و جامعه ورزش استان خلق کند.
محمد حسین حسینی فهرجی ۲۵ ساله اهل و ساکن روستای فهرج از توابع بخش مرکزی یزد است .
فهرج با سه هزار نفر جمعیت در ۱۵ کیلومتری یزد قرار دارد .

بخش نظردهی بسته شده است..