تابش: استفاده ابزاری از شهداء، جفا به انقلاب و خون شهداست

نماینده اردکان با بیان اینکه شهدا متاثر از تعالیم اسلام و آموزه های انقلاب اسلامی برای آرمان های انقلاب جان دادند و هیچ اجر و مزدی طلب نکردند، گفت: استفاده ابزاری از شهدا، جفا به انقلاب و کسانی است که مخلصانه به میدان آمدند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایرنا، محمدرضا تابش به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج و همزمان با سالروز شهادت حاج احمد خالصی با حضور در منزل این جهادگر شهید با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء اظهار کرد: شهید خالصی از طبقه محروم جامعه برخاست و با اتکا به توانمندی های خویش زندگی کرد و در دوران مبارزه با رژیم ستمشاهی در راه اندازی تظاهرات های مختلف حضوری فعال داشت.
وی تصریح کرد: در اوایل انقلاب، شهید خالصی با وجود بهره مندی از موقعیت شغلی مناسب، همزمان با فرمان امام راحل، به خیل جهادگران پیوست و در راه اندازی ستاد پشتیبانی جنگ اردکان و جلب حمایت اقشار مختلف مردم خوش درخشید و در جبهه های حق علیه باطل نقش آفرین بود.
نماینده مردم اردکان ادامه داد: با وجود تلاش ها و کمک های تاثیرگذار، روح عاشق او آرام نگرفت و عازم جبهه های جنگ شد که نهایتا پس از رشادت های فراوان، در شلمچه به آرزوی خود رسید و به کاروان شهداء پیوست .
تابش تاکید کرد: مردم قدردان این رشادت ها هستند و سوء استفاده کنندگان از خانواده شهدا و جامعه ایثارگر، مطرود ملت هستند.
شهیدحاج احمد خالصی در هشتم شهریور سال ۱۳۲۵ هجری شمسی در خانواده ای متدیّن و مذهبی دراردکان دیده به جهان گشود و در ششم آذرماه ۱۳۶۴در منطقه شلمچه در عملیات پدافندی با اصابت ترکش به قلب و پا به درجه رفیع شهادت نائل شد.

بخش نظردهی بسته شده است..