وعده مدیرعامل جدید شرکت آب منطقه‌ای یزد:

برنامه‌ریزی برای کاهش ریسک تأمین آب در استان یزد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد از برنامه‌ریزی برای کاهش ریسک‌پذیری تأمین آب در استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدمهدی جوادیان‌‍زاده، در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد با اشاره به برنامه‌های خود برای مسأله آب استان یزد اظهار داشت: اهمیت آب استان یزد به اندازه‌ای است که حتی مقام معظم رهبری در سفر سال ۸۶ خود به استان یزد، مهم‌ترین مسأله استان یزد را مسأله آب دانستند.

وی عنوان کرد: از این‌رو مسؤولیت در حوزه آب استان یزد بسیار سنگین است و باید بستر لازم برای استفاده از توان همه همکاران و متخصصان در شرکت آب منطقه‌ای فراهم شود.

جوادیان‌زاده، یکی از مهم‌ترین برنامه‌های خود برای تأمین پایدار آب شرب در استان یزد را کاهش ریسک‌پذیری تأمین آب اعلام کرد.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد ورود به بحث حسابداری آب استان یزد را نیز یکی از اولویت‌های مهم خود برشمرد و افزود: برای ورود به این حوزه برنامه‌های متعددی داریم.

جوادیان‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به متوسط بارش‌ها در جهان عنوان کرد: متوسط بارش‌ها در سطح جهان ۸۶۰ میلی‌متر است که این میزان در کشور ما بر اساس سالنامه بارش کشور ۲۳۵ میلی‌متر و در استان یزد ۸۲ و در برخی سال‌ها ۶۲ میلی‌متر بوده که این آمار خود گویای بحران آب در این استان است.

وی،‌ یزد را کم‌بارش‌ترین منطقه سکونتگاهی در دنیا دانست و افزود: امیدواریم با اتکا به توان و تجربیات موجود در حوزه آب استان یزد همچنین با تقویت فرهنگ قناعت در آب در میان مردم یزد، بتوانیم استان یزد را از بحران‌های موجود در حوزه آب نجات دهیم.

مدیرعامل سابق شرکت آب منطقه‌ای استان یزد نیز در این مراسم با ارائه گزارشی از عملکرد خود در طول دوران تصدی این پست اظهار داشت: کار اجرایی نمی‌توان به نام شخص ثبت کرد و اگر موفقیتی حاصل شده، همه در آن سهیم و دخیل هستند.

حسین غفوری عنوان کرد: صرفه‌جویی در مصرف آب تقریباً فرهنگ شده و اگر توانسته‌ایم تاکنون با وجود بحران‌های آبی، آب شرب استان را مدیریت کنیم به خاطر قناعت و صرفه‌جویی مردم است.

 در این مراسم که با حضور مشاور وزیر نیرو و مدیرعامل شرکت مدیریت منابع آب ایران برگزار شد، از تلاش‌های حسین غفوری که به افتخار بازنشستگی نائل آمد، تجلیل و محمدمهدی جوادیان‌زاده به عنوان مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان یزد معرفی شد.

منبع: فارس
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..