با حمله تعدادی از اهالی شهر اژه‌ اصفهان:

آب انتقالی یزد قطع شد/ یزد برای پنج ساعت آب دارد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با اشاره به تخریب لوله آب انتقالی به استان یزد از کوهرنگ،‌ گفت: آب انتقالی به یزد توسط چند تن از اهالی کوهرنگ قطع شد.

به گزارش یزدی نیوز"حسین غفوری" در مورد قطع لوله انتقال آب از کوهرنگ اصفهان به استان یزد،‌ اظهار کرد:شب گذشته حدود ساعت ۱۰ شب تعدادی از اهالی شهر اژه‌ی اصفهان با یک دستگاه تراکتور نسبت به تخریب و شکستن لوله یکی از حوضچه‌های لوله انتقالی آب به استان یزد اقدام کردند.

وی افزود: اهالی این شهر، همزمان با تخریب شیر لوله آب انتقالی، دو عدد تیر برق ایستگاه پمپاژ شماره چهار واقع در شهر ورزنه را هم شکسته و برق این ایستگاه را قطع کردند.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای یزد با بیان این که پرسنل این شرکت در استان از ورودی و خروجی پمپاژ آب انتقالی متوجه اتفاقات افتاده در مسیر شدند، بعد از اعلام گزارش این موضوع،‌ از صبح امروز عملیات تعمیر و بازسازی رادر ایستگاه پمپاژ شماره چهار ورزنه و تعمیر شیر حوضچه تخریب شده را آغاز کردند.

غفوری با اشاره به ذخیره حدود ۱۰۰ هزار مترمربع آب در مخازن شهر و استان یزد گفت: میزان ذخیره آب استان برای چهار تا پنج ساعت است و اگر عملیات بازسازی خط انتقال آب بیشتر شود، شهر و استان یزد با مشکل جدی بی آبی مواجه می شود.

به گزارش ایسنا،وی تصریح کرد: امیدواریم عملیات تعمیرو مرمت خط لوله انتقالی آب به استان یزد تا بعداز ظهر تمام و مسیر انتقال مجدد وصل شود.

این مقام مسئول با بیان این که اتفاقات از این دست در حوزه شرقی استان اصفهان در حال وقوع است،‌ خاطرنشان کرد: مسئولان سیاسی و امنیتی استان باید نسبت به رفع این مسائل و معضلات اقدام کنند.

 

 

۴ دیدگاه

  • حامد

    غلط کردن مگه مملکت بیصاحاب شده که اینکارا میکنن

  • حسینعلی دهقان

    متاسفم برای مسئولین اصفهان اگر دفعه قبل به جدی برخورد شده بود این مورد تکرار نمیش

  • ياسر

    كوهرنگ اصفهان؟! كوهرنگ از توابع استان چهارمحال و بختياري هست لطفأ اصلاح كنيد. در ضمن يك گوشمالي حسابي به اصفهانيا بايد داد اول از طريق قانوني و نمايندگان استان و اگر نشد مثل خودشون با تراكتور و … بخدا ما يزدي ها خيلي مظلوميم و هيچي نميگيم بسه ديگه مسخره بازي حدي داره

  • ایران

    ما از تشنگی بمیریم و بیمارشیم که شما آب ببری پا چغندرت ؟؟؟ باو یزید به ۷۲ یار باوفاش آب نداد شما به ۷۰۰۰۰ نفر . شانسی که اصفهانیا اوردن اینکه مردم یزد مظلومن و اهل آبرو