معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر یزد :

مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته استان یزد در یک ماهه گذشته ۳۲ مورد بود

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته در یک ماهه گذشته در استان یزد 32 مورد می باشد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ، " سید جواد میرحسینی "  طی گزارشی عملیات امداد و نجات  و خدمات ارائه شده  توسط معاونت امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد در یک ماهه گذشته  را به شرح ذیل عنوان کرد :

مجموع کل حوادث به وقوع پیوسته  32 مورد می باشد که در این مجموع ۱۲مورد  آن جاده ای ، ۲۰ مورد خدمات حضوری ، ۱مورد کوهستان  اعلام شده است.

وی در ادامه مجموع کل حادثه دیدگان را ۸۳  نفر بیان نمود  که از مجموع این ۸۳  نفر  34 نفر در حوادث جاده ای ، ۴۸ نفر در خدمات حضوری ، ۱ نفر کوهستان دچار حادثه شده اند .

"میرحسینی " اظهار داشت : مجموع کل آسیب دیدگان  79  نفر می باشند که از مجموع  این ۷۹   نفر ۳۱ نفر در حوادث جاده ای ، ۴۷ نفر در خدمات حضوری،  1 نفر  در کوهستان دچار آسیب شده اند .

وی خاطر نشان کرد: مجموع کل نجات یافتگان ۱۳ نفر می باشد که از مجموع ۱۳ نفر ۱۰ نفر در حوادث جاده ای ، ۲ نفر در خدمات حضوری و ۱ نفر در کوهستان که از این تعداد ۱۱ نفر  توسط آمبولانس هلال احمر به مراکز درمانی و بیمارستان ها انتقال و ۲ نفر بصورت سرپایی درمان شدند  .

"معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان یزد " در ادامه گزارش عملیات امداد و نجات مجموع کل افراد اسکان داده شده را ۱۷ نفر بیان داشت و افزود:  مجموع کل افراد اسکان داده شده به شامل خدمات حضوری می باشد.

وی مجموع کل تیم های عملیاتی اعزام شده  را ۳۳  تیم  اعلام کرد و گفت: نیروهای عملیاتی این تیم ها  شامل ۱۲۱  نفر می باشد.

این مقام مسئول در ادامه مجموع کل آمبولانس های اعزام شده را ۱۲  دستگاه اعلام کرد و اظهارداشت: ۱ مورد عملیات اطفاءحریق صورت گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: مجموع کل عملیات رها سازی صورت گرفته ۲ مورد  می باشد .

این مقام مسئول عنوان داشت : میانگین اطلاع رسانی حوادث جاده ای ( از زمان وقوع تا اطلاع به جمعیت ) را ۰۴:۵۵ :۰۰ دقیقه اعلام کرد و افزود: میانگین زمان حضور در صحنه عملیات حوادث جاده ای ( از زمان اطلاع به جمعیت تا حضور در صحنه ) ۱۸:۵۰ :۰۰ دقیقه می باشد.

وی در پایان گزارش خود میانگین مدت زمان عملیات در حوادث جاده ای ( از آغاز تا پایان عملیات ) را ۲۲:۳۰ : ۰۱ دقیقه  بیان نمود.

گفتنی است این گزارش مربوط به عملیات امداد و نجات و خدمات ارائه شده توسط نیروهای امدادی از تاریخ ۰۳/۰۷/ ۹۵ الی ۰۳/۰۸/۹۵ می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..