در سالگرد ارتحال امام جمعه اسبق یزد:

رونمایی از تمبر یادبود آیت الله خاتمی‌(ره)

فرماندار شهرستان اردکان از رونمایی تمبر یادبود آیت الله خاتمی‌(ره) در بیست و هشتمین سالگرد ارتحال این عالم ربانی خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز "هادی مقیمی" در جلسه ستاد برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید اردکان و یزد، بر برگزاری مراسمی باشکوه با حضور مردم فهیم استان و شهرستان تأکید کرد و افزود: در این مراسم از تمبر یادبود آیت الله خاتمی (ره) رونمایی خواهد شد.

وی از مشخص شدن اثر برتر مسابقه تمبر یادبود آیت الله خاتمی (ره)، خاطرنشان کرد: در مراسم بیست و هشتمین سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی‌(ره) از تمبر یادبود ایشان که طی مسابقه‌ای از سوی فرمانداری شهرستان برگزار و انتخاب شد، رونمایی می‌شود.

فرماندار با بیان این که مرحوم خاتمی و بیت شریف ایشان ارتباط نزدیکی با حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری داشته‌اند، اظهار کرد: سیره و اخلاق مرحوم آیت الله خاتمی را نه تنها در اردکان بلکه در کشور می‌شناسند و از مرحوم خاتمی بعد از گذشت بیش از ربع قرن همچنان به عنوان معلم اخلاق یاد می‌کنند.

وی با اشاره به پیام تاریخی امام خمینی(ره) به مناسبت ارتحال این عالم ربانی، گفت: پیام پر معنایی که رهبر فقید انقلاب در پی رحلت مرحوم آیت الله خاتمی صادر کردند دارای تعابیری است که ایشان به کمتر کسی این گونه اشاره و از یک انسانی با این واژه‌های ارزشمند یاد کرده باشند.

گفتنی است؛ در این نشست برنامه‌ریزی برگزاری مراسم سالگرد ارتحال آیت الله خاتمی (ره) انجام و وظایف هر یک از نهادهای شهرستان مشخص و از سوی فرماندار اردکان ابلاغ شد.

یاداور می‌شود؛ مراسم سالگرد ارتحال امام جمعه فقید شهرستان و استان یزد عصر روز پنجشنبه ششم آبان ۱۳۹۵ در گلزار شهدای اردکان برگزار می‌شود و مراسم بزرگداشتی نیز بعد از نماز مغرب و عشاء در مسجد کوشکنو این شهرستان دایر خواهد شد.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..