جشنواره “روابط‌عمومی‌های موثر” در یزد

به گزارش یزدی نیوز دبیر شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان یزد با اشاره به ضرورت افزایش تعامل رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها در یزد گفت: جشنواره روابط‌عمومی‌های موثر در یزد برگزار می‌شود.
عباس حیدری  در نشست هم اندیشی با اصحاب رسانه استان یزد که با حضور نمایندگان رسانه های مختلف برگزار شد اظهار داشت: ابزار رسانه در فرهنگ سازی به ویژه در مسائل اجتماعی از کارکرد بسیار بالایی برخوردار است و باید از این کارکرد به نحو مطلوب بهره گیری کرد.

وی با تاکید بر ضرورت افزایش تعامل میان رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌های ادارات استان یزد خاطرنشان کرد: روابط‌عمومی استانداری یزد تاکنون تعامل خوبی با رسانه‌های استان داشته و آمادگی افزایش این تعاملات را دارد.

رئیس روابط عمومی استانداری یزد با بیان اینکه روابط دوسویه روابط‌عمومی و رسانه‌ها امری موثر در اطلاع‌رسانی به جامعه و مردم است که باید در این راستا سعی شود تا واقعیتها را به نحو درست و مطلوب به مردم انتقال داده شود تا به بینش و آگاهی مردم افزوده شود، عنوان کرد: با توجه به کارکردهای رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها، ما می‌توانیم از این ظرفیت‌ها به عنوان ابزاری برای پیشرفت استفاده کنیم.

مدیرکل حوزه ریاست استانداری یزد ادامه داد: یکی از لازمه‌های تقویت اطلاع‌رسانی ارتباط بهتر روابط‌عمومی‌ها و رسانه است که می‌توان از این طریق بیشترین بهره‌وری را داشته باشیم.

حیدری بر ضرورت رفع نقاط ضعف و تقویت نقاط قوت در حوزه اطلاع رسانی و خبر استان تاکید کرد و گفت: نشست بین رسانه‌ها و شورای روابط‌عمومی‌ها از جمله مسائل مهم حوزه اطلاع‌رسانی استان یزد است که امیدواریم این نشستها بتواند مطالب را به صورت کارشناسی شده برنامه‌ریزی کند.

عباس ملازینلی مشاور استاندار یزد و جانشین روابط عمومی استانداری هم در این نشست اظهار داشت: جشنواره روابط‌عمومی‌های موثر برای تعامل بهتر روابط‌عمومی‌ها با رسانه‌ها را برنامه‌ریزی کرده‌ایم که اگر این امر انجام شود تعامل بین روابط‌عمومی‌ها و رسانه‌ها بسیار بهتر می‌شود.

وی با بیان این مطلب که تقویت رسانه‌های استان یزد نیازمند ایجاد نهاد صنفی قانون‌مند است، ادامه داد: روابط‌عمومی استانداری یزد و شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان هم در راستای تقویت این نهادهای قانونی و صنفی آمادگی لازم را دارد.

دبیر شورای اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌های استان یزد برخی از ضعف‌های اطلاع‌رسانی استان یزد ‌را به دلیل وجود ناهماهنگی ها دانست و ‌ خاطرنشان کرد: الان به دلیل صداهای زیاد در رسانه‌های مختلف ما نیز باید فعالیت‌های خود را افزایش دهیم و از ایستایی عبور کنیم.

مشاور استاندار و جانشین روابط عمومی استانداری یزد افزود: اگر رسانه‌ها خواستار افزایش ارزش خبرنگاری هستند باید خود نیز این ارزش را برای خبرنگاران قائل شوند و در این راستا گام‌های اساسی بردارند.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..