مسابقه عکاسی و پویش مردمی «آیه سرخ» در یزد

no-thumbs

مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از برگزاری مسابقه و پویش مردمی «آیه سرخ» در یزد خبر داد و آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ آذرماه مصادف با ۳۰ صفر اعلام کرد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا دشتی، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد  از برگزاری مسابقه و پویش مردمی آیه سرخ خبر داد و اظهار کرد: این مسابقه ویژه کودکان و نوجوانان عاشورایی است.

وی ادامه داد: والدین کودکان می‌توانند تصاویر فرزندان خود را در کنار نمادهای عاشورایی، در مجالس روضه‌خوانی، مراسم نخل‌برداری و… و. تهیه و ارسال کنند.
دشتی افزود: این تصاویر در کانال سرخ به نشانی ayesorkh@ به مسابقه گذاشته می‌شود و بیشترین عکس بازدید شده در این کانال به عنوان تصویر اول شناخته می‌شود.
وی ادامه داد: نفر دوم با قرعه کشی در بین تصاویری که بین ۱۵ تا ۲۵ هزار بازدید داشته‌اند و نفر سوم نیز با قرعه کشی از میان تصاویری که بین ۵ هزار تا ۱۵ هزار بازدید داشته‌اند، انتخاب می‌شوند.
مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد آخرین مهلت ارسال آثار را ۱۰ آذرماه مصادف با ۳۰ صفر اعلام کرد و گفت: انتخاب و داوری عکس‌ها در روز ۲۷ صفر همزمان با ۱۷ ربیع الاول انجام می‌شود.
دشتی تصریح کرد: علاقمندان می‌ توانند تصاویر مورد نظر خود را در نرم افزار تلگرام با آدرس mobasheran_bot@ ارسال کنند.
وی همچنین از اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی به مناسبت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خبر داد و گفت: در دهه اول محرم، محافل سوگواری همراه با اهتزاز بیرق‌های عزاداری، پخش نواهای عاشورایی و برپایی ایستگاه‌های صلواتی در سطح شهر بود.
دشتی تصریح کرد: این سازمان در تلاش است تا با ایجاد فضایی آکنده از شور و شعف حسینی محرمی بیاد ماندنی را در خاطر هزاران میهمان عزادار حسینی در دارالعباده حسینیه ایران تداعی کند.
منبع: ایکنا

بخش نظردهی بسته شده است..