هدف ایران‌خودرو از اعلام قیمت‌های جدید

به گزارش یزدی نیوزایران خودرو در حالی در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه فروش خود به نمایندگی‌های فروش، قیمت دو محصول خود را حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داده که هم‌زمان قید کرده قیمت‌های جدید هنوز اعمال نشده و این دو محصول همچنان با قیمت‌های پیشین عرضه خواهند شد.

 
خودروسازان داخلی به طور معمول ابتدای هر ماه در بخشنامه‌ای قیمت‌ محصولات خود را به نمایندگی‌های فروش اعلام می‌کنند. با این حال عملکرد ایران خودرو در این زمینه ابهاماتی را در رابطه با عملکرد این شرکت ایجاد کرده است.
 
ایران خودرو در حدود دو ماه اخیر در بخشنامه‌ای به نمایندگی‌های فروش خود قیمت دو محصول پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند را معادل حدود ۳۰۰ هزار تومان افزایش داده است. این شرکت در ابلاغیه خود اعلام کرده که براساس مجوز شورای رقابت قیمت جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۷ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سمند معادل ۳۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تعیین شده است.
 
با این حال این شرکت در ابلاغیه خود اضافه کرده که قیمت‌های جدید پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و سمند فعلا اعمال نخواهد شد و این دو محصول همچنان با قیمت‌های پیشین (پژو ۲۰۶ تیپ ۵ معادل ۳۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سمند معادل ۳۰ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان) عرضه خواهند شد.
 
این وضعیت ابهاماتی را در رابطه با قصد ایران خودرو از این اقدام ایجاد کرده است؛ در این زمینه مشخص نیست که آیا ایران خودرو خواسته با اعلام قیمت‌های جدید و عرضه به قیمت‌های پیشین، متقاضیان را تحریک به خرید کند یا قصد دیگری در این رابطه داشته است.
روز نو

بخش نظردهی بسته شده است..