یک کارآفرین:

یزد فضای تفریحی ندارد

مدیرعامل گروه تعاونی پیشگامان با اشاره به اینکه یزد فضای تفریحی مناسبی ندارد، گفت: در تلاش برای ایجاد فضایی مناسب برای خانواده‌های یزدی در حوالی بندرخشک هستیم.

به گزارش یزدی نیوز محمدرضا رضایی نژاد  در نشستی خبری با اشاره به اینکه یزد در فقر فضای تفریحی به سر می برد، اظهار داشت: ایده هایی در ذهن داریم که باید آن را همه جانبه بررسی کرده و در صورت امکان به مرحله اجرا درآوریم.

وی افزود: ایده اولیه ایجاد فضای تفریحی در یزد، ایجاد خط ریلی و قطار روباز به طول حدود ۳۰ کیلومتر تا حوالی بندرخشک و ایجاد فضای تفریحی در آن منطقه است.

رضایی نژاد ادامه داد: بر اساس این ایده، فضایی بزرگ دارای بازی و تفریح، رستوران، فضای موتور و رالی در کویر، فروشگاه و همه امکاناتی که یک خانواده برای یک روز تفریح در منطقه خارج از شهر نیاز دارد، را در ذهن داریم که این ایده باید ساخته و پرداخته شود.

وی در مورد مشارکت با شهرداری برای توسعه، تجهیز و به روز رسانی پارک شادی یزد بیان کرد: مشکلاتی در این زمینه وجود داشت که از آن جمله می توان به نبود فضا برای ایجاد پارکینگ اشاره کرد بنابراین توسعه پارک شادی توسط گروه پیشگامان منتفی شد.

رضایی نژاد اظهار امیدواری کرد: بتوانیم فضایی مناسب، جذاب و سرشار از هیجان برای مردم استان یزد به ویژه جوانان فراهم کنیم.

وی در مورد اقدامات این گروه در زمینه گردشگری نیز بیان کرد: برای ورود به حوزه گردشگری برنامه هایی داشتیم و جلساتی نیز برگزار شد اما تمایل ما بیشتر به فعالیت نرم افزاری و بازاریابی در حوزه گردشگری است.

رئیس روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان نیز در این نشست در پاسخ به سئوال خبرنگاری در مورد فعالیت گروه در زمینه ورزش بانوان اظهار داشت: ما آماده همکاری در این زمینه هستیم اما نیاز به بسترسازی به ویژه در حوزه ورزش‌هایی نظیر دوچرخه سواری وجود دارد.

پیشکوهی پور خاطرنشان کرد: در استان یزد در زمینه دوچرخه سواری اقداماتی انجام شده اما تلاش شده برنامه های ما با برنامه های هیئت دوچرخه سواری همپوشانی نداشته باشد.

به گزارش مهر، گروه تعاونی پیشگامان کویر که اکنون دارای ۴۰ هزار سهامدار است، فعالیت خود را از سال ۷۴ آغاز کرده و امروز بیستمین سالگرد تاسیس این گروه بود.

این گروه فعالیت خود را ابتدا در حوزه آی‌تی آغاز کرد و اکنون علاوه بر اینکه یکی از بزرگترین شرکت‌های PAP (ارائه دهنده خدمات اینترنت پرسرعت) است، در حوزه‌های مختلفی از جمله خطوط پروازی، ایجاد بندرخشک و صادرات و واردات، ورزش و تیم‌داری، بانکداری و … نیز فعالیت می کند.

منبع: مهر
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..