برگزاری چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بهاباد

 

چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی بهاباد در سال جاری با حضور امام جمعه، فرماندار و اعضای شورای فرهنگ عمومی در محل دفتر امام جمعه برگزار شد.

به گزارش یزدی نیوزحجت الاسلام والمسلمین دهقانی ، رئیس شورای فرهنگ عمومی بهاباد با اشاره دستور کار جلسه در مورد اقتصاد مقاومتی و آسیب شناسی بعضی از مجالس عزاداری در شهرستان گفت : در زمینه اقتصاد مقاومتی همه دستگاهها فعالیتهای خوبی داشته اند و با همین اعتبارات جزئی که شهرستان دارد انصافاً دولت برنامه های خوبی داشته و انشاء ا… شاهد نتایج آن باشیم .

امام جمعه شهرستان بهاباد در ادامه افزود : اصل و بنای عزاداری خالی از هرگونه آسیب است و احساسات خوبی به وجود می آورد و باعث تحرک در جامعه می شود مخصوصاً ظلم ستیزی ، ایثار و مروت و شناخت دوست و دشمن که از اهداف قیام حضرت ابا عبدا… الحسین (ع) است . رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان در ادامه به لزوم آسیب شناسی بعضی از مجالس عزاداری در شهرستان اشاره کرد.

فرماندار و نائب رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان بهاباد نیز با اشاره اقتصاد مقاومتی گفت : یکی از مواردی که مقام معظم رهبری روی آن تاکید کرده اند راه افتادن کارخانه هائی است که مانده اند و  با توجه به  پیگیریهای انجام شده مشکل آب کارخانه گندله سازی بهاباد برطرف شده است و امیدواریم بزودی شاهد شروع به کار آن باشیم.

عباس اقبال در ادامه ضمن تشکر از هیئت های مذهبی گفت: با توجه به اینکه بهاباد تحت الشعاع مداحی ها قرار نگرفته است باید مواظب باشیم همین حالت حفظ شود و مردم بیشتر از سخنرانی های وعاظ استفاده کنند.

در ادامه جلسه آسیب های بعضی از مجالس عزاداری مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

 

 

بخش نظردهی بسته شده است..