همایشی جالب:

نخستین همایش بین‌المللی سگ‌های جستجو یزد

رئیس هلال احمر استان یزد گفت: نخستین همایش بین‌المللی سگهای جست و جو یزد با حضور ۱۱ کشور جهان در علی‌آباد یزد برگزار می‌شود.

به گزارش یزدی نیوزعباس احدی پور از برگزاری شورای معاونین ستادی جمعیت هلال احمر کشور در استان یزد خبر داد و اظهار داشت: برای نخستین بار، شورای معاونین ستادی هلال احمر کشور با حضور رئیس سازمان و دبیر کل این سازمان در آبانماه امسال در یزد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد به اهمیت برگزاری این نشست در استان یزد اشاره کرد و اظهار داشت: این همایش با حضور ۲۹ مدیر ارشد و ستادی جمعیت هلال احمر کشور در یزد برگزار می‌شود.

احدی‌پور از برگزاری همایش بین‌المللی سگ‌های جستجو در استان یزد خبرداد و گفت: این همایش با حضور ۱۱ کشور خارجی و ۱۱۰ نفر از امدادگران هلال احمر داخل کشور، ۲۴ آبان در منطقه علی‌آباد یزد برگزار می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت: در این دوره آموزشی، نحوه فعالیت و استفاده از سگهای جستجو به مدت ۱۰ روز به امدادگران آموزش داده می‌شود تا بتوان در مواقع بحران مورد استفاده قرار گیرد.

وی عنوان کرد: امیدواریم با این آموزش بتوانیم پتانسیل‌های خوب و درآمدزائی را برای استان مطرح و از این فضا استفاده کنیم و به مرز خودکفائی در زمینه استفاده از سگهای جست‌وجو بپردازیم.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..