سازناکوک خبرگزاری دولت در یزد:

رپرتاژخبرگزاری ایرنا برای مداح جنجالی /آیا خبرگزاری دولت استراتژی ارتباطی مشخصی دارد؟

در حالیکه این روزها دولت تدبیردر یزد نیازمند همراهی بیشتر از سوی رسانه های همسوی خود است ،خبرگزاری ایرنا در استان یزد ساز ناکوکی دیگری را به صورت غیرمستقیم برای دولت آغاز کرده است.

به گزارش یزدی نیوزاین خبرگزاری که زیر نظر مستقیم دولت است تاکنون با انتشار اخبار مثبت از منتقدین به نوعی همراهی روبه جلویی در استان برای دولت نداشته است.

این خبرگزاری در جدید ترین اقدام خود گزارش رپرتاژی را از مداح جنجالی کشورکه بارها در مجالس خود حسن روحانی و تیم دولت را به باد انتقاد و هتاکی قرار داده بود به تصویر کشیده است.

این در حالی است که حتی برخی منتقدین جدی دولت در استان یزد هم با تصویری مثبت دراین رپرتاژ تصویری حضور دارند.

با این حال امروز نیز مدیر خبرگزاری ایرنا دریاداشتی در این خبرگزاری نوشت:پیام تبریک محمد مهدی شرافت در یکی از شبکه های اجتماعی به سرپرست جدید میراث فرهنگی استان یزد در حالی است که وی در خصوص برخی ادعاهای مطرح شده در چند ماهه اخیر مبنی بر بروز برخی مشکلات در میراث فرهنگی استان قول گفت و گو با رسانه ها را داده بود!!!

به نظر می رسد که حتی با تغیبر مدیر خبرگزاری ایرنا در استان یزد همچنان سازناکوک این خبرگزاری برای این دولت نواخته می شود و حتی استراتژی مشخص ارتباطی و رسانه ای نیز از سوی آن برای همراهی بیشتر دولت درماههای آخردولت تدبیر دیده نمی شود.

 

بخش نظردهی بسته شده است..