فرمانده انتظامی شهرستان یزد اعلام کرد:

دستگیری چهار سارق حرفه‌ای با ۴۱ فقره سرقت در یزد

مأموران پلیس شهرستان یزد ، چهار سارق حرفه‌ای را با 41 فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

به گزارش یزدی نیوزفرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: مأموران پلیس این شهرستان، چهار سارق حرفه‌ای را با ۴۱ فقره سرقت شناسایی و دستگیر کردند.

 سرهنگ «منوچهر نصیری» در این رابطه تصریح کرد: با توجه به سرقت‌های متعدد منزل، موتورسیکلت و مغازه در سطح شهر یزد، بررسی موضوع در دستور کار تیمی از مأموران پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: بررسی‌های انجام شده از صحنه‌های سرقت نشانگر این بود که همه سرقت‌ها توسط یک باند حرفه‌ای و با برنامه‌ریزی خاصی صورت گرفته است.

نصیری ادامه داد: مأموران پلیس با انجام گشت‌های محسوس و نامحسوس در محل‌های از پیش تعیین شده یکی از عاملان این سرقت‌ها را شناسایی و دستگیر و با اعترافات وی، سه نفر دیگر از همدستانش نیز دستگیر شدند.

وی با اشاره به اعتراف متهمان به ۴۱ فقره سرقت، خاطرنشان کرد: سارقان در بازجویی‌های انجام شده به سرقت موتورسیکلت، منزل و مغازه در شهر یزد اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد از شهروندان خواست با توجه به توصیه‌های پیشگیری از سرقت پلیس، درب و پنجره‌های منزل خود را به تجهیزات ایمنی ضدسرقت مجهز کرده و در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را به پلیس اطلاع دهند.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..