سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

پوشش امدادی مراسم عزاداریها در استان یزد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد از پوشش امدادی عزاداران حسینی(ع) در روزهای تاسوعا و عاشورا که توسط نجاتگران هلال احمر استان انجام شد ، در سراسر استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد  با تسلیت ایام سوگواری سالار شهیدان اظهار کرد: در این پوشش امدادی، ۱۰ دستگاه آمبولانس به همراه نیروهای عملیاتی در مکان های عمومی و پر تردد  و حسینیه ها ارائه خدمت کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: همچنین در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی تمام پایگاه های امداد و نجات بین شهری استان با تجهیزات  به منظور ارائه خدمات امدادی به صورت آماده باش بودند.

این مقام مسئول به فعالیت ۱۰ تیم امدادی در این دو روز خبر داد و افزود: در طول روز های نهم و دهم ماه محرم (تاسوعا و عاشورای حسینی) در مجموع ۵۰  تن از پرسنل و امدادگران جمعیت هلال احمر در قالب ۱۰ تیم امدادی در مراکز تجمع دسته جات و هیئت های مذهبی مستقر و به ارائه خدمات امدادی پرداختند.

وی اضافه کرد: علاوه بر نیروهای امدادی، بیش از ۳۰ نفر از داوطلبان جمعیت هلال احمر نیز در چادرهای سلامت و مستقر و در محل عزاداری هموطنان به ارائه خدمات سلامت از جمله تست قند خون و فشار خون پرداختند.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان گفت : هیئت های جوانان علی اکبر (ع) شعب استان با برپایی مراسم سوگواری یاد شهدای کربلا را گرامی و غنچه های هلال احمر به مناسبت هفته کودک و همزمان با دهه اول ماه محرم طرح دست های مهربان و فضای دوستدار کودک حسینی را در سطح استان اجرا نمودند .

بخش نظردهی بسته شده است..