انتخابات هیئت فوتبال یزد مهرماه برگزار می‌شود

به گزارش یزدی نیوزنائب رئیس هیئت فوتبال استان یزد با اشاره به ثبت نام ۶ نفر برای انتخابات ریاست هیئت فوتبال استان یزد گفت: این انتخابات تا پایان مهرماه در یزد برگزار می‌شود.

نارگونی  با اشاره به اینکه ثبت نام برای هیئت فوتبال یزد در مردادماه امسال انجام شد، اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی که صورت گرفته بود باید انتخابات هیئت رئیسه تا پایان شهریور انجام شود.

وی افزود:با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته با فدراسیون فوتبال و طبق نامه‌نگاری‌های انجام شده، مقرر شد که زمان انتخابات توسط فدراسیون مورد تایید قرار گیرد.

نائب رئیس هیئت فوتبال استان یزد با تاکید بر اینکه زمان پیشنهادی این رویداد از سوی هیئت فوتبال به فدراسیون اعلام شده است، گفت: به طور قطع این انتخابات تا پایان مهرماه در استان یزد انجام می‌گیرد.

نارگونی با اشاره به اینکه فعالیت هیئت رئیسه فعلی هیئت فوتبال یزد تا زمان رای‌گیری ادامه پیدا می‌کند، گفت: برای تصدی پست ریاست هیئت فوتبال یزد، شش نفر ثبت نام کردند که انتخابات از بین این افراد انجام می‌شود.

وی به بخشی از فعالیتهای صورت گرفته در ارتباط با توسعه ورزش فوتبال در زمینه‌های مختلف در استان یزد اشاره کرد و گفت: امیدواریم در هیئت رئیسه جدید زمینه پیشرفت هرچه بیشتر فوتبال استان یزد انجام شود.

منبع: تسنیم
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..