یک مقام مسئول:

۹.۵ هزار میلیارد ریال تسهیلات برای ۱۱۵۳ واحد صنعتی یزد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت یزد از پرداخت 9.5 هزار میلیارد ریال تسهیلات رفع موانع تولید به 1153 واحد صنعتی استان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدرضا علمدار یزدی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با بیان اینکه ثبت نام در سامانه بهین یاب متوقف شده، اظهار کرد: با پایان زمان در نظر گرفته شده برای ثبت نام در سامانه بهین یاب، هم اکنون امکان ثبت نام جدید در این سامانه وجود ندارد.
وی افزود: هم اکنون فعالیت های ستاد بر نظارت و پیگیری پرداخت به تسهیلات متمرکز می شود تا مشکلات واحدهای ثبت نام شده، رفع شود.
دبیرکارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان خاطرنشان کرد: نظارت بر روند رسیدگی به پرونده تمام واحدهای ثبت نام شده به غیر از واحدهای مرتبط با جهاد کشاورزی بر عهده این کارگروه است .
علمدار یزدی عنوان کرد: در مجموع تا روز پایانی ثبت نام ۲۱۰۳ واحد در سامانه بهین یاب استان یزد برای استفاده از تسهیلات در نظر گرفته شده ثبت نام کردند.
وی خاطرنشان کرد: با بررسی های انجام شده ۱۱۵۳ مورد از این واحدها تاکنون مورد تصویب قرار گرفته که مبلغ تسهیلات مرتبط با این واحدها، ۹ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال است که تا امروز، ۱۳۶ واحد آن هزار و ۴۴۰میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
این مسئول درباره فعالیت های کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد نیز گفت: تاکنون ۳۰ جلسه در کارگروه اصلی و ۴۴۷ جلسه در کمیته های تخصصی برگزار شده که در مجموع یک هزار و ۴۳۹ مصوبه با یک هزار و ۴۱۷ پرونده بررسی شده است.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..