ثبت نام۸۵۰نفر برای مشارکت در طرح سرشماری نفوس و مسکن یزد

no-thumbs

مسئول کمیته روابط عمومی و تبلیغات سرشماری نفوس و مسکن شهرستان یزد گفت: 850 نفر در این شهرستان برای مشارکت در این طرح ثبت نام کرده اند.

به گزارش یزدی نیوزفرزاد فیضی  افزود: از این تعداد ۵۵ درصد مرد و ۴۵ درصد زن هستند.
وی با اشاره به پایان ثبت نام در مشارکت طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن ادامه داد: همچنین از این تعداد ثبت نام شده در شهرستان یزد، یک سوم را دانشجویان تشکیل می دهند.
مشاور اطلاع رسانی فرماندار و مسئول روابط عمومی فرمانداری یزد گفت: سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال جاری در دو بخش اینترنتی و حضوری برگزار می شود که مرحله سرشماری اینترنتی سوم مهر و همزمان با سراسر کشور آغاز و تا ۲۴ مهرماه ادامه خواهد داشت.
فیضی تاکید کرد: در این فرصت ۲۲ روزه شهروندان یزدی می توانند با مراجعه به سایت www.sarshomari95.ir نسبت به تکمیل فرم های سرشماری عمومی نفوس و مسکن اقدام کنند و کد رهگیری خود را دریافت نمایند.
وی با اشاره به اینکه مرحله دوم سرشماری نیز از ۲۵ مهرماه آغاز و تا ۲۵ آبان ادامه دارد یادآور شد: در این بازه زمانی مأموران سرشماری که از بین افراد متقاضی مشارکت در اجرای طرح انتخاب شده است با مراجعه حضوری نسبت به سرشماری اقدام و فرم های الکترونیکی خود را با استفاده از تبلت تکمیل خواهند کرد.
فیضی اظهار داشت: افرادی که از طریق اینترنت نسبت به سرشماری اقدام کرده اند باید هنگام مراجعه مأمورین کد رهگیری خود را به مأمور اعلام کنند و تائیدیه درج اطلاعات خود در سامانه را دریافت نمایند.

منبع: ایرنا
 

 

بخش نظردهی بسته شده است..