کهکشانی ها در یزد!

no-thumbs

قرار است بازی تیم های فولاد یزد و خونه به خونه بابل روز شنبه بیست و هفتم شهریور ماه از ساعت 16:30 در استادیوم شهید نصیری یزد برگزار شود.

به گزارش یزدی نیوزدر این پست میخواهیم به بازیکنان نجومی تیم فوتبال خونه به خونه بابل بپردازیم:

محسن فروزان

محسن فروزان که چند سال در لیگ برتر فوتبال کشور بازی کرده و حتی به تیم ملی هم دعوت شده است و سابقه بازی در تیم استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد.

او همچنین در تیم های پگاه گیلان ، ملوان بندرانزلی (سربازی) ، داماش گیلان ، گسترش فولاد تبریز ، تراکتورسازی تبریز ، گسترش فولاد تبریز ، استقلال تهران ، سیاه‌جامگان مشهد ، راه‌آهن بازی کرده است و نشان داده دروازه بان خوبی است.

حنیف عمران زاده

حنیف عمران زاده بازیکنی است که در بین هواداران باشگاه استقلال تهران از جایگاه ویژه ای برخوردار است و با تصمیم باشگاه استقلال و علی منصوریان از این تیم کنار گذاشته شد و شاید کادر فنی استقلال خیلی زود از این تصمیم پشیمان شد او سابقه بازی در تیم های پاس تهران ، ملوان بندرانزلی (قرضی) ، پاس همدان ، استقلال تهران را نیز در کارنامه دارد.

پژمان نوری

پژمان نوری یکی از معدود بازیکنانی است که هم در پرسپولیس و هم در استقلال تهران بازی کرده و بارها پیراهن تیم ملی فوتبال ایران را پوشیده است .

این بازیکن که تعصب زیادی بر روی ملوان دارد با تصمیم محمد مایلی کهن از ملوان جدا شد و به خونه به خونه بابل پیوست.

پژمان نوری سابقه بازی در تیم های ملوان ، پگاه ، پرسپولیس ، الامارات و استقلال تهران در کارنامه دارد.

مازیار زارع 

مازیار زارع بازیکنی که همانند پژمان نوری با تصمیم محمد مایلی کهن از ملوان کنار گذاشته شد.

مازیار زارع در دو مقطع سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارد و بارها با پیراهن تیم ملی به میدان رفته است او همچنین سابقه حضور در تیم های ملوان ، پرسپولیس ، الشارجه را در کارنامه دارد.

امیر حسین فشنگچی 

امیر حسین فشنگچی هم سابقه حضور در تیم پرسپولیس را دارد و بازیکن خوش تکنیکی است او همچنین سابقه حضور در تیم های صباباتری ، پرسپولیس، ملوان ، پیکان ، فولاد خوزستان را در کارنامه دارد.

محمد غلامی

محمد غلامی که یک گل ملی سالم در بازی دوستانه به برزیل زد که به اشتباه کمک داور مسابقه آفساید اعلام شد.

او همچنین سابقه حضور در تیم های چوکا ، پاس ، سپاهان ، راه آهن ، استقلال اهواز و… را دارد.

عباس محمد رضایی

عباس محمد رضایی هم سابقه بازی در تیم فوتبال استقلال تهران را در کارنامه دارد و شاید علاقه مندان به فوتبال او را با ارسال های خوبش میشناسند.

او همچنین سابقه حضور در تیم های صبا ، سایپا ، فجرسپاسی ، استقلال تهران ، فولاد ، پدیده ، راه آهن، پیکان و… را در کارنامه دارد.

میثم نقی زاده 

میثم نقی زاده بازیکن هافبک دفاعی سابق تیم فوتبال پرسپولیس است و همچنین سابقه حضور در تیم های ماشین سازی تبریز ، پرسپولیس تهران ، گسترش فولاد ، پدیده را نیز در کارنامه دارد.

مهدی خیری

مهدی خیری سابقه حضور در تیم های لیگ برتری زیادی را در کارنامه دارد.

او بازیکن خوش تکنیکی است و سابقه حضور در تیم های شموشک ، ابومسلم ، پاس ، صبا ، سایپا ، نفت ، استقلال خوزستان ،پدیده را در کارنامه دارد.

میکائیل ایمن تراج 

میکائیل ایمن تراج بازیکن آینده دار و جوان که فصل گذشته در تیم فوتبال فولاد یزد بازی میکرد و به نوعی در فولاد چهره شد.

 بازیکنان دیگر این تیم هم خوب هستند همانند حمید کاظمی آقای گل فصل گذشته مسابقات لیگ دسته یک ، امید نظامی پور ، حامد زمانی و….

ضمن اینکه شنیده ها حاکی از این است که علی کریمی جادوگر فوتبال آسیا که سِمَتِ مشاور فنی تیم خونه به خونه را بر عهده دارد هم برای تماشای این بازی به یزد می آید.

فرتاک

بخش نظردهی بسته شده است..