استاندار یزد: آمار دقیق، اساس برنامه ریزی برای توسعه

no-thumbs

استاندار یزد گفت: آمار دقیق بر اساس سرشماری عمومی نفوس و مسکن، پایه و اساس برنامه ریزی ها برای توسعه کشور است.

به گزارش یزدی نیوزسید محمد میرمحمدی در نشست اعضای ستاد سرشماری عمومی نفوس و مسکن یزد افزود: کار سرشماری امسال باید با همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی آحاد مردم استان بصورت جدی و دقیق انجام شود.
وی با بیان اهمیت این سرشماری و اینکه باید با دقت، سرعت و شفافیت انجام گیرد بر برنامه ریزی و فراهم کردن تمامی امکانات لازم برای اجرای این طرح ملی در استان یزد تاکید کرد.
استاندار یزد با اشاره به اینکه نتیجه سرشماری نفوس و مسکن امسال در تدوین برنامه ششم لحاظ می شود از تلاش دست اندرکاران و برنامه ریزان در تحقق اهداف طرح قدردانی کرد.
میرمحمدی در ادامه با بیان اینکه باید از شبکه های اینترنتی بنحو شایسته در اجرای طرح استفاده کرد خاطر نشان کرد: با بهره گیری از شبکه های اینترنتی می توان آمار و اطلاعات دقیق تری کسب کرد که در تحقق اهداف و برنامه ریزی ها مناسب است .
استاندار یزد بر ضرورت فراهم کردن وسایل مورد نیاز سرشماری و بخصوص تامین وسایل نقلیه در انجام طرح تاکید و برنامه ریزی برای تامین خودروها در انجام ماموریت ها را خواستار شد.
میرمحمدی در پایان همچنین خواستار جلسه هماهنگی برای بررسی طرح و ارائه راهکارهای مناسب برای اجرای هرچه بهتر سرشماری عمومی نفوس و مسکن در استان یزد گردید.
در این جلسه همچنین معاون آمار و اطلاعات سازمان برنامه و بودجه استان یزد با اشاره به اینکه پیش بینی می شود مردم یزد مشارکت ۴۰ درصدی اینترنتی در سرشماری داشته باشند از تهیه اطلاعات ۳۷۳ هزار خانوار یزدی در سرشماری امسال خبر داد.
محمدحمید فخرالدین افزود: سرشماری امسال در دو مرحله شامل مرحله اول از سوم تا ۲۴ مهرماه به صورت اینترنتی توسط خانوارها انجام می شود و از ۲۵ مهر تا ۲۵ آبان ماموران با مراجعه به خانوارها کار سرشماری را انجام می دهند .

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..