با حضور استان‌های مختلف کشور:

برگزاری دومین حراج ملی اسب در یزد

دومین حراج ملی اسب با حضور استان‌های مختلف کشور و با همکاری فدراسیون سوارکاری و جهاد کشاورزی استان یزد در یزد آغاز شد.

به گزارش یزدی نیوزمحمدجواد دهقان  از آغاز دومین حراج ملی اسب در یزد خبر داد و گفت: این حراج یک‌روزه است و تا ساعت ۲۳ امشب ادامه دارد.

وی بیان کرد: این حراج با همکاری جهاد کشاورزی استان یزد و فدراسیون سوارکاری برگزار شده و ۳۸ اسب از استان‌های یزد، کرمان، قم، لرستان، اصفهان و … در این حراج به نمایش گذاشته شده‌اند.

مسئول برگزاری دومین حراج ملی اسب در یزد خاطرنشان کرد: این حراج در راستای حمایت از پرورش‌دهندگان داخلی اسب و در راستای تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده و تلاش می‌کنیم با برگزاری چنین برنامه‌هایی در زمینه شفاف کردن قیمت‌ها و مسابقات قدم برداریم.

وی در مورد محل برگزاری این حراج ملی بیان کرد: این حراج در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان یزد به نشانی کنارگذر یزد، نبش تقاطع یزد ـ شیراز ـ کرمان در حال برگزاری است.

دهقان ادامه داد: دومین حراج ملی اسب توسط شرکت فن‌آوری صنعت اسب کویر یزد و با حمایت مزرعه پرورش اسب حسین‌آباد برگزار شده است.

 استان یزد از قطب‌های پرورش اسب به شمار می‌رود و برخی شهرستان‌های این استان نظیر اشکذر در زمینه سوارکاری و پرورش اسب از جایگاه خوب کشوری برخوردار هستند.

منبع: فارس

بخش نظردهی بسته شده است..