شرط شفاف امام جمعه یزد برای برگزاری کنسرت:

اگر اختلاط زن و مرد نباشد با کنسرت ها مشکلی نداریم

آیت الله ناصری امام جمعه یزد گفت: با کنسرت ها مخالفتی نداریم اگر اختلاط زن و مرد نباشد و مسائل شرعی حفظ شود.

به گزارش یزدی نیوز،نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفته است:گاها اتفاقاتی می افتد که انسان فکرمی کند اتاق‌های فکری ، در آمریکا و انگلیس وجود دارد و می‌خواهند به اسلام و انقلاب ضربه بزنند و  روحیه انقلابی و دینی را از مردم بگیرند.

وی ادامه داد:البته موفق نبوده و نیستند اما باید مواظب باشیم. دستانی در کار است تا ذائقه‌های مردم را عوض ‌کنند و مردم را از مسجد و نماز دور کرده و به  مجالس ماهواره و فضای مجازی و لهو و لعب بکشانند و  یا بانوان را از چادر به بی‌حجابی سوق دهند.
امام جمعه یزد افزود:با توجه به بحث های اخیر در مورد کنسرت،باید عرض کنم اگر حرمت های شرعی رعایت شده و اختلاط زن و مرد صورت نگیرد ،کسی با برگزاری کنسرت مخالفتی ندارد اما اگر این کنسرت‌ها مجالس لهو و لعب باشد، حرام است.
وی گفت :برای پایان دادن به این بحث ها باید وزیر ارشاد و دولت تدبیری بیندیشند تا برای این مجالس برنامه ریزی لازم صورت گیرد.تابناک

 

۱ دیدگاه

  • يزدي

    مرسي از ايشون. خيلي خوبه كه كه كلأ حرام نكردن و شرط گذاشتن. ولي يك سوال؟ كدوم يك از كنسرت هاي مثلأ يزد مجلس لهو و لعب بوده خدايي؟ يك خواننده با گروهش اجرا ميكنن و مردم كه اكثرأ خانواده هستن نشستن روي صندلي هاشون و برنامه رو نگاه ميكنن و در پايان هم تشويق ميكنن. واقعأ اين لهو و لعب هست؟؟ اصلأ فرض ميكنيم كل سالن دختر و پسر مجرد باشن. وقتي مرتب روي صندلي هاشون نشستن چه بدي داره؟! اين بدتره يا برن تو خلوت و پارتي و مشروبات الكلي وغيره؟!كنسرت ها هم كه هميشه مصادف با ميلاد ائمه هست و هيچوقت در روز شهادت نبوده و نيست. پس كجاش مشكل داره؟! تو همين يزد هر هفته مهماني هاي آنچناني برگزار ميشه كه دليلش نبود مكان هاي رسمي براي شادي هستش.