جشنواره شعر طنز لبخند انار در اردکان برگزار شد

به گزارش یزدی نیوزنخستین جشنواره کشوری شعر طنز با عنوان لبخند انار در مجتمع فرهنگی هنری آیت الله خاتمی اردکان برگزار شد.

در این جشنواره تعدادی از شاعران طنز پرداز کشوری سروده های خود را قرائت کردند که مورد استقبال حاضران و طنز دوستان قرار گرفت.
رییس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی و نماینده مردم اردکان با یادی از طنزپردازان برجسته کشور گفت: انار نمادی از شادابی و لبخند است که می توان از آن در غنا بخشیدن به طنز ادیبانه بهره گرفت.
محمدرضا تابش با نگاهی طنازانه به کارکرد مجلس شورای اسلامی عنوان داشت: نمایندگان باید با انجام صحیح وظایف محوله، جایگاه و شان قوه مقننه را در جامعه عینیت بخشند.
وی اظهار امیدواری کرد تا همیشه لبخند بر لب مردم جاری باشد و چنین جشنواره هایی که با نقدی طنزگونه به دلها می نشیند؛ تداوم یابد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد نیز در این آیین با بیان اینکه شعر طنز می تواند بسیاری از آلام انسان را تسکین دهد بر توجه بیشتر به این نوع شعر تاکید کرد.
علی غیاثی ندوشن افزود: استان یزد در بسیاری از هنرها سرآمد است و علما و شاعران این استان جایگاهی برجسته در کشور دارند.
هادی مقیمی فرماندار اردکان در این جشنواره از شعر طنز بعنوان شعری پرمخاطب و هنرمندانه یاد کرد و اظهار داشت: استان در زمینه شعر از شخصیت های برجسته ای برخوردار و آیت الله بهجت از شاعر بزرگ شهرستان اردکان است.

منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..