مدیر کل پست استان یزد خبر داد:

ساخت تمبر فاخر با نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی/ به همراه پوستر طرح تمبر

مسعود دهقان مدیر کل پست استان یزد از اقدام شرکت ملی پست در ثبت نام سومین تمبر با آلیاژ فلزی طلا و نقره خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از  روابط عمومی اداره کل پست استان یزد، دهقان با اشاره به این که توسعه تکنولوژی سبب تحول پست در عرصه تولید تمبرهای پستی نیز گردیده، اعلام داشت: شرکت ملی پست جمهوری اسلامی ایران، سومین تمبر با آلیاژ فلزی طلا و نقره با نقش حکیم ابوالقاسم فردوسی در تیراژ محدود را تولید می نماید.

مدیر کل پست استان یزد در ادامه افزود: مشترکین، کلکسیونرهای تمبر و علاقمندان تا تاریخ ۵/۶/۹۵مهلت دارند نسبت به ثبت نام در سامانه بازار الکترونیک شرکت پست (ebazar.post.ir) یا مراجعه به دفاتر پستی اقدام نمایند وی افزود تمبرهای فلزی با آلیاژهای طلا و نقره با تعداد محدود و فقط در یک نوبت تولید خواهند شد و بدلیل عدم تولید مجدد این تمبر، افزایش ارزش محصول  را به دنبال خواهد داشت.
 
لازم به ذکر است مبلغ واریزی جهت سفارش تمبر با آلیاژ طلا در بسته بندی فاخر سه میلیون و پانصد هزار ریال و مبلغ واریزی جهت سفارش تمبر با آلیاژ نقره در بسته بندی فاخر یک میلیون و پانصد هزار ریال می باشد. متقاضیان و علاقمندان می توانند در مهلت تعیین شده نسبت به ثبت تقاضای خود اقدام نمایند. ضمنا مهلت مذکور قابل تمدید نخواهد بود

بخش نظردهی بسته شده است..