یک مقام انتظامی خبرداد:

سارقان طلای بانوان در تالارهای عروسی یزد دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان یزد از دستگیری سارقان طلاهای بانوان در تالارهای عروسی شهر یزد خبر داد.

به گزارش یزدی نیوزسرهنگ حسین رضایی با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعلام سرقت طلای بانوان از تالارهای عروسی در شهر یزد به ارزش دو میلیارد ریال، ماموران دایره سوم اداره مبارزه با سرقت به بررسی موضوع پرداختند.
وی ادامه داد: پلیس آگاهی با استفاده از ماموران زن و با کمک مالباختگان و برگزارکنندگان جشن عروسی با بررسی و بازنگری فیلم دوربین های مداربسته محل سرقت طلاها، تمامی شرکت کنندگان در این جشن ها را شناسایی کرد که در این بین هویت دو زن جوان شناسایی نشد.
رضایی ادامه داد: ماموران پلیس با به دست آوردن تصاویری از مظنونان به آلبوم متهمان سابقه دار مراجعه و موفق به شناسایی دو زن ۳۰ و ۲۴ ساله دارای سابقه کیفری شدند.
وی از انجام کار اطلاعاتی برای شناسایی مخفیگاه متهمان و دستگیری آنها خبرداد و گفت: متهمان در اداره پلیس به ۲۴ فقره سرقت طلای بانوان از تالارهای مختلف در شهر یزد و فروش این اموال به مالخر اعتراف کردند.
رضایی در خصوص شیوه و شگرد این دو زن سارق گفت: متهمان با حضور در تالارهای عروسی به اتاق های مربوط به وسایل بانوان مراجعه و اقدام به سرقت طلا و وسایل با ارزش از کیف بانوان کرده و در فرصتی مناسب از محل متواری می شدند.
رئیس پلیس آگاهی استان یزد از شهروندان خواست هنگام مراجعه به تالارها و حضور در مراسم مختلف نسبت به نگهداری اموال باارزش خود در مکانی امن اقدام کنند.

۱ دیدگاه