معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد خبر داد :

سوت پایان چهارمین المپیاد آماده استان یزد به صدا در آمد

معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از پایان چهارمین المپیاد اماده هلال احمر استان یزد که با همکاری آموزش و پرورش و با حضور مسئولین استانی در محل کانون ولایت شهرستان تفت برگزارشد ، خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / چهارمین المپیاد اماده استان یزد با حضور معاون امور جوانان هلال احمر استان ، ناظر سازمان جوانان ، مسئولین اموزش و پرورش استان و شهرستان تفت و با حضور ۱۰ تیم در بخش برادران به پایان رسید.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش نیز در اختتامیه المپیاد طرح دادرس و المپیاد آماده را یکی از بهترین فعالیتهای دانش آموزان در راستای بالابردن آمادگی خود در شرایط سخت عنوان کرد. سرداری فضای تشکل های دانش آموزی از جمله کانون دانش آموزی هلال احمر را در ساخت هویت اجتماعی دانش آموزان بسیار موثر عنوان کرد و افزود معاونت پرورشی حمایت از تشکل ها را در راس فعالیتها قرار داده است

حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد با اشاره به ایجاد فرهنگ بشردوستی و کمک به دیگران از سنین نوجوانی اظهار داشت : اهداف بزرگی که طرح دادرس (دانش آموز آماده در روز های سخت ) در ایجاد حس نوع دوستی و کمک به همنوعان خود در دانش آموزان دنبال خواهد داشت می تواند اثر زیادی در ساختن جامعه داشته باشد.

معاون امور جوانان هلال احمر استان در اختتامیه چهارمین المپیاد آماده استان یزد در بخش برادران که با حضور ۹ تیم از ۱۳ شهرستان برگزار شد بیان داشت : توسعه و ترویج ظرفیت های خود امدادی در میان دانش آموزان، ساماندهی تیم های اولیه مدیریت بحران مبتنی بردانش آموزان آموزش دیده توانمند از دیگر اهداف تشکیل گروه دادرس در مدارس است.

وی بیان کرد: در این دوره از مسابقات دانش اموزان در رشته های ارزیابی و کنترل علائم حیاتی و احیای قلبی و ریوی، خونریزی و پانسمان و بانداژ، شکستگی و آتل بندی، اسکان اضطراری، پناه گیری و خروج ایمن، اطفا حریق، حمل بک برد به روی دست و حمل مصدوم بصورت گروهی به رقابت پرداختند و در مجموع تیم برگریده به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

گفتنی است، شهرستانهای بافق، یزد و خاتم به تریتب مقام اول تا سوم و تیم شهرستان تفت  جام اخلاق در این دوره از مسابقات را کسب کردند.

بخش نظردهی بسته شده است..