رفت و آمد کامیون ها به مناطق ییلاقی یزد ممنوع شد

به گزارش یزدی نیوزرییس پلیس راه استان یزد از ممنوعیت تردد کامیون ها در مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی استان تا پایان تعطیلات خبر داد.

سرهنگ احمد مظفری افزود: تردد کامیون ها در مسیرهای منتهی به تمامی مناطق ییلاقی استان و بخصوص شهرستان های تفت و مهریز ممنوع می باشد .
وی علت منموعیت تردد کامیونها را در این مسیرها بخاطر حجم تردد وسایل نقلیه سواری و جلوگیری از بروز هرگونه حادثه احتمالی در طول تعطیلات ذکر کرد .
رییس پلیس راه استان یزد خاطر نشان کرد: نیروهای پلیس در ابتدای این مسیرها مستقر هستند و با رانندگان متخلف که به قانون بی توجه باشند طبق مقررات برخورد می کنند .
مظفری خاطر نشان کرد: ممنوعیت تردد انواع کامیون ها در محورها و جاده های اصلی و فرعی منتهی به ییلاقات استان یزد طی امروز و شنبه است .
وی با اشاره به اینکه در روزهای تعطیل تردد به مناطق ییلاقی شهرستان های تفت و مهریز افزایش می یابد بر رعایت کامل مقررات توسط رانندگان تاکید نمود .
این مسوول بر حضور پلیس و گشت های محسوس و نامحسوس در تمامی محورها و جاده های مواصلاتی استان خبر داد که با اشرافیت کامل وظایف خود را انجام می دهند .
مظفری با اشاره به اینکه حجم زیادی از تصادفات در سطح استان یزد بخاطر بی توجهی موتورسوران است از آنها خواست تا حتما از کلاه امینی استفاده کنند .
این مسئول از فعالیت شبانه روزی ۵۳ دستگاه دوربین مجهز در طول محورهای استان برای ثبت تخلفات رانندگان و کنترل سرعت خبر داد و بر همکاری با پلیس راه تاکید کرد .
مسیر های منتهی به مناطق ییلاقی تفت و مهریز و بویژه مناطق خوش آب و هوای ده بالا، طزرجان، سانیج، درگاهان و چشمه تامهر در تفت و چشمه غربالبیز و روستاهای ییلاقی تابعه آن همواره شاهد خیل حضور مردم و مسافران است.

منبع: ایرنا

 

بخش نظردهی بسته شده است..