انتقاد دوباره امام جمعه روستای محمد آباد یزد:

دوچرخه سواری بانوان یزد در پارک های عمومی شرعاً جایز نیست!

حجه الاسلام مدرسی دوچرخه سواری بانوان در پارک های عمومی را دارای اشکال شرعی دانست و اظهار داشت: بانوان باید در مکان هایی که به طور اختصاصی در اختیار آن ها قرار گرفته است دوچرخه سواری کنند.

به گزارش یزدی نیوزامام جمعه محمد آباد یزد دوباره طی انتقادی عجیب در مصاحبه با یکی از سایتهای اصولگرا البته بدون مجوز، ضمن تکذیب برخی اظهارات در خصوص موافقت علما درخصوص دوچرخه سواری بانوان در پارک های عمومی گفت: مطلقا چنین چیزی صحت ندارد زیرا بر اساس فتوای مقام معظم رهبری و بزرگان دین دوچرخه سواری بانوان در اماکنی که محل رفت وآمد نامحرم باشد و جنبه عمومی داشته باشد شرعاٌ مجاز نیست.

مدرسی دوچرخه سواری بانوان در پارک های عمومی را دارای اشکال شرعی دانست و اظهار داشت: تا زمانی که پارک ها به صورت اختصاصی به بانوان اختصاص پیدا نکند برگزاری دوچرخه سواری توسط بانوان در آن، محل اشکال بوده و نباید انجام شود. بانوان باید در مکان هایی که به طور اختصاصی در اختیار آن ها قرار گرفته است دوچرخه سواری کنند.

وی با ابراز گلایه از تحریف مواضع علمای استان در خصوص دوچرخه سواری بانوان در پارک های عمومی تاکید کرد: بنده توقع دارم کسانی که برای مشورت با بنده به دفترم می آیند صداقت کلام را رعایت کنند.

تابناک

بخش نظردهی بسته شده است..