آمادگی یزد برای میزبانی اردوهای تیم های ملی

no-thumbs

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از آمادگی این استان برای میزبانی اردوهای تیم های مختلف ملی خبرداد.

به گزارش یزدی نیوزمسعود شریعتی در جمع کادر فنی، سرپرست و بازیکنان تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران افزود: یزد دارای امکانات سخت افزاری و نرم افزاری مناسبی برای برپایی اردوهای مختلف ورزشی در سطح ملی است .
وی ادامه داد: برگزاری این گونه اردوها با همکاری هیات های مختلف، مسئولان و همچنین همراهی و حمایت بخش خصوصی در توسعه و ارتقاء رشته های مختلف ورزشی استان موثر است .
اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال نوجوانان یزد از روز سه شنبه (پنجم مردادماه) زیرنظر مربیان تیم ملی محمدرضا خطیب و عباس چمنیان در زمین شماره یک استادیوم شهید نصیری آغاز و به مدت پنج روز پیگیری می شود .
اردوی آمادگی و تمرینات تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان، هیات فوتبال و همراهی و حمایت بخش خصوصی برگزار شده است.
تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران را برای حضور در مرحله نهایی رقابت های ۲۰۱۶ قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می شود.
اردوی تیم ملی فوتبال نوجوانان قبلا در استان های اصفهان و رامسر برگزار شده و یزد سومین اردوی بیرون از تهران این تیم محسوب می شود .
تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله نهایی رقابت های قهرمانی آسیا با تیم های هند، امارات و عربستان هم گروه است و بیست و ششم شهریور ماه اولین دیدار خود را مقابل عربستان در جزیره گوای هند برگزار می کند.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..