راه اندازی کانون زبان در اردکان

no-thumbs

فرماندار اردکان با اشاره به نیاز این شهرستان به مرکز کانون زبان خواستار راه اندازی این مرکز در این منطقه شد.

به گزارش یزدی نیوزهادی مقیمی در دیدار علی دانایی فر مدیر کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان و حمیدرضا آخوندی معاون فرهنگی کانون با اشاره به پرورش خلاقیت و اندیشه در کانون ها بر حمایت از کانون های پرورش فکری تاکید کرد.
وی ضمن تاکید بر مطالعه و اهمیت باروری اندیشه در کودکان و اجرای فعالیت های کتاب محور به ویژه در زمینه آموزشی افزود: با توجه به اهمیت توجه به موضوع آموزش و اهمیت کانون های زبان، راه اندازی کانون زبان در شهرستان اردکان ضروری است.
مدیر کانون های پرورش فکری استان یزد نیز در این دیدار با ابراز گلایه از این که متأسفانه کانون ها مورد بی توجهی قرار گرفته اند خاطرنشان کرد: کانون ها هنر را در خدمت ارزش ها قرار داده و شناسایی و پرورش استعدادها در این نهاد مورد توجه واقع شده اما آنگونه که باید به جایگاه آن توجه نگردیده است.
علی دانایی فر با اشاره به این که کانون ها با سابقه نیم قرنی خود در کشور و فعالیت ۴۰ ساله در استان یزد عملکرد تأثیرگذاری در حوزه آموزش داشته اند اظهار داشت: اردکان یکی از سه شهرستان استان یزد است که دو مرکز فعال کانون پرورش فکری کودک را در حال فعالیت دارد و در صورت حمایت در زمینه راه اندازی مراکز سیار این کانون با عنوان کتابخانه سیار روستایی در راستای اهداف کانون ها نیز اقدام خواهیم نمود.
وی افزود: اردکان ظرفیت گسترش در حوزه کانون های پرورش فکری را دارد که حمایت بخش خیری در زمینه تأمین زیرساخت ها و تکمیل چنین طرح هایی تأثیرگذار خواهد بود.
این مقام مسئول با اشاره به تأکید سرپرست فرمانداری اردکان بر موضوع راه اندازی کانون زبان در این شهرستان به جلسه اخیر خود با علی سرداری، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان یزد اشاره کرد و گفت: اگر زیرساخت های طرح کانون زبان به خصوص جذب مدرس و نیروی انسانی آن حل شود؛ می توان کانون زبان اردکان را راه اندازی کرد، چراکه ما نیز علاقه مند به راه اندازی کانون زبان در شهرستان اردکان هستیم و در این رابطه پیگیری های لازم را انجام داده ایم.
اردکان با ۸۵ هزار نفر جمعیت در۶۰ کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.

ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..