آماده تدریس رایگان به دانش آموزان خاتم هستم

به گزارش یزدی نیوزنفر چهارم المپیاد آمار کشور، انتخاب رشته درست مبنی بر علاقه و استعداد را رمز موفقیت خود دانست و افزود: آماده هر گونه تدریس رایگان به دانش آموزان علاقه مند و با استعداد در زمینه ریاضی و آمار هستم.

جواد استبرقی که از شهرستان خاتم در این المپیاد شرکت و رتبه چهارم را کسب کردافزود: آماده ام تا در هر نقطه ای از شهرستان خاتم با افتخار تمام, معلوماتم را در اختیار دانش آموزان قرار دهم.
وی اظهار داشـت: خانواده نقش اصلی در انتخاب رشته و ادامه تحصیلم در این رشته را داشته است و من معتقدم که انتخاب رشته درست و بر حسب علاقه رمز موفقیتم بوده است.
وی افزود: معتقدم پشتکار و هدف گذاری از جمله عوامل اصلی در کسب این نتیجه است و من از اساتیدم که با دلسوزی و راهنمایی های آنها توانستم در این رشته ادامه تحصیل داده و با معدل بالا تا فارغ التحصیلی دانشجوی برتر و ممتاز دانشگاه باشم قدردانی می کنم.
دارنده رتبه ۱۴ کنکور سراسری ارشد سال ۱۳۹۵ از علاقه زیادش به معلمی گفت و افزود: دوست دارم بتوانم به شغل شریف معلمی برسم تا در شناخت استعدادها و کمک به تقویت و شکوفایی استعدادهای ریاضی در دانش آموزان شهرستان که تعداد آنها اندک نیست کمک بکنم.
استبرقی بیان کرد: تاکنون به هیچگونه کلاس خصوصی نرفته ام و همیشه مطالعه درسی و غیردرسی را در صدر کارهای خودم قرار داده ام.
وی افزود: قصد ادامه تحصیل در دانشگاه یزد را دارم چرا که خدمت به استان و شهر خودم را بسیار دوست دارم.
وی که طبع شاعری نیز دارد یادآور شد: مطالعه در صدر کارهایم است و بیشترین اوقات فراغتم را به مطالعه کتابهای ادبی و رمان اختصاص می دهم و گاهی اوقات شعر نیز می گویم اما تاکنون برای چاپ آنها اقدامی نکرده ام.
وی حمایتهای پدر و مادر و خانواده اش را بسیار مهم خواند و افزود: دوستانم نیز مرا بسیار در این مسیر تشویق کردند و همیشه سعی می کردند قبل از امتحانات ضمن روحیه دادن، با من همراهی کامل را داشته باشند.
نفر چهارم انفرادی المپیاد آمار کشور سیستم آموزشی شهرستان را ضعیف دانست و یادآور شد: ما برای شکوفایی و نبوغ استعدادهای دانش آموزان و دانشجویان شهرستان بایستی سیستم آموزشی قوی داشته باشیم و از حداکثر امکانات آموزشی برای آنها استفاده کنیم چرا که شهرستان سرشار از جوانان و نوجوانان با استعداد است.
استبرقی در اردیبهشت ماه سالجاری در مرحله اول چهارمین المپیاد آمار کشور توانست مقام چهارم انفرادی را کسب کند.
خاتم با ۴۵ هزار نفر جمعیت در فاصله ۲۴۰ کیلومتری یزد واقع شده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..