پیامک های ضد امنیتی در شهر اردکان؛

آقای استاندار و معاون سیاسی امنیتی؛ لطفا به مردم گزارش بدهید/ آیا وعده امنیت و حفظ کرامت انسانی رئیس جمهور در یزد به کما رفته است؟

با این اقدام اخیر و مشکوک در شهر اردکان به نظر می رسد زمینه از دست رفتن وعده رئس جمهور مبنی بر امنیت و احساس امنیت و حفظ کرامت انسانی برای تک تک شهروندان در استان زیر سوال رفته است.

به گزارش یزدی نیوز حسن روحانی رئیس جمهوری ایران در سخنانی در پایان سفر استانی به سمنان در جمع خبرنگاران در اوایل اردیبهشت سال جاری گفته است: اولین وظیفه ما در قبال مردم احترام به شخصیت و جایگاه و کرامت مردم است. کرامت انسانی را خدا به انسان‌ها داده و این کرامت مقدم بر دین است. کرامت همه باید حفظ شود.

رییس جمهوری ادامه داد: دولت به وعده های خود از جمله در این زمینه پایبند است و هر جا لازم بوده برای ایجاد احساس امنیت در مردم، از توان خودش استفاده کرده است.
دکتر روحانی گفت: اولین وظیفه ما در قبال مردم احترام به شخصیت و جایگاه و کرامت مردم است. کرامت انسانی را خدا به انسانها داده و این کرامت مقدم بر دین است. کرامت همه باید حفظ شود. ما مردم خوب و وظیفه شناسی داریم. +
در روز های اخیر پیامک های ناشناس و ضد امنیتی به صورت گسترده و فراگیر شهروندان شهر اردکان در استان یزد را نشانه رفته است. این پیامک های تهدیدکننده در ساعات مختلف شبانه روز برای مردم ارسال می شود و انها را تهدید می کند.
مردم یک شهر ۷۰ هزار نفری در روز روشن تهدید به برخورد شده اند و متاسفانه هیچ یک از مسئولان استان تاکنون اظهار نظری نکرده اند.
احساس وجود امنیت از خود امنیت در مباحث مدیریت استراتژیک ارجح تر است و به نظر می رسد این مهم در شهر اردکان با پیامک های شائبه برانگیز زیر سوال رفته است. با اطلاعات موجود به راحتی می توان منشا این پیامک های ضد امنیتی را کشف کرد فقط نکته آنجاست مسئولان ارشد استان تمایل و توان لازم برای پیگیری را داشته باشند.
حداقل کاری که مسئولان ارشد اعم از استاندار محترم و معاونت سیاسی امینتی وی می توانند انجام دهند، ارائه گزارش به مردم هست.
گفتنی است برخی از شهروندان تصویر پیامکی تهدید آمیز که از شماره ۹۸۶۶۰۰۰۰۰۲۲۱۸ خطاب به مالکان خودرو منتشر شد که در این پیام آمده است: «مالک خودرو: نصب تصویر یکی از اعضای فتنه (خاتمی) روی خودرو ممنوع می باشد. در صورت رویت مجدد، پیگرد قانونی دارد.»
 

بخش نظردهی بسته شده است..