نماینده مردم یزد و اشکذر:

زمینه نگاه همه جانبه به بافت تاریخی یزد فراهم است

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی توسعه صنعت گردشگری را نیازمند عزم جدی و همراهی یکپارچه در استان دانست.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر، در دیدار نماینده مردم یزد و اشکذر با مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و معاونین این اداره کل اقدامات اثربخش این حوزه مطرح و برنامه های پیش رو مورد بحث قرار گرفت.

در ابتدای این دیدار مدیرکل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان یزد با ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته به تشریح برنامه های ثبت جهانی بافت تاریخی  و بارخوردهای مثبت آن در حوزه های مختلف پرداخت.
سپس نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی با تبریک رخدادهای جهانی ثبت دو قنات حسن آباد و زارچ  که نشان از پیشینه مهندسی آب در استان می باشد و همچنین پرونده کویر لوت به عنوان نخستین اثر طبیعی ایران، از زحمات فعالین و دست اندرکاران این پروژه قدردانی کرد.
«سید ابوالفضل موسوی بیوکی» با بیان ضرورت نگاه همه جانبه به بافت تاریخی یزد و تامین امنیت و خواسته های مردم این بخش از نظام شهری، ابراز امیدواری کرد تا ثبت جهانی بافت تاریخی یزد نیز برگ زرین دیگری برای پیشرفت استان یزد باشد.
موسوی بیوکی توسعه صنعت گردشگری را یکی از پتانسیل های مهم رونق اقتصادی و اجتماعی دانست و گفت: با توجه به مدیریت و برنامه ریزی های نتیجه بخشی که در این زمینه صورت پذیرفته است، آینده روشنی برای گردشگری استان  پیش بینی می شود

بخش نظردهی بسته شده است..