بعد از یک تعطیلی موقت:

کارخانه کاشی کویر یزد با ۴۰۰ کارگر فعالیت خودرا از سر گرفت

واحد تولیدی «کاشی کویر یزد» که از مهر ماه سال گذشته به دلیل کمبود منابع مالی فعالیت خود را موقتامتوقف کرده بود، خرداد ماه سال جاری فعالیت دوباره خود را با 400 کارگرآغاز کرد.

به گزارش یزدی نیوزدر این واحد تولیدی در استان یزد با اعلام این خبر گفتند: اواخر مهرماه سال گذشته واحد تولیدی کاشی  کویر یزد به دلیل کمبود منابع مالی، به حالت تعطیلی موقت درآمد و حدود ۵۲۰کارگر این کارخانه از کار بیکار شدند.

کارگران با بیان اینکه در زمان تعدیل و آغاز بیکاری علت تعطیلی این کارخانه « مشکلات مالی به تبع نداشتن بازار عرضه و تقاضا و افزایش بدهی‌ها به نهادهای مختلف دولتی » عنوان شده بود در ادامه افزودند: اما سال جاری با تامین شدن بخش زیادی از منابع مالی کارخانه از سوی کارفرما خطوط تولیدی کارخانه راه اندازی شده است که امید واریم با راه اندازی همه خطوط تولیدی کارخانه  سایرهمکاران بیکار شده‌مان به مرور به کارخانه باز گردند.

منابع کارگری با بیان اینکه در حال حاضر حدود ۴۰۰کارگر این کارخانه مشغول کارند که از وضعیت موجود رضایت دارند در خاتمه افزود: با وجود آنکه کارگران این کارخانه معوقات مزدی عقب افتاده ای از سال گذشته وسال جدید طلبکارند اما امیدوارند با همکاری مدیریت کارخانه بخش زیادی از مشکلات کارخانه وکارگران مرتفع شود.

ایلنا

بخش نظردهی بسته شده است..