دیدار سرپرست هلال احمر با مدیرکل حوزه استانداریزد

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل بحران استانداری یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش یزدی نیوز  به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد صبح امروز به همراه معاون داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد با مدیرکل حوزه استاندار و مدیرکل بحران استانداری  دیدار و گفتگو کرد.

عباس احدپور سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد نیز در این دیدار بیان کرد: هلال احمر و مدیریت بحران یکی است و ما باید تلاش بیشتر کنیم که فراتر از مجموعه این دو سازمان کار کنیم .

سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : چتر هلال احمر استان برای مردم در سراسر استان گسترده شده است چرا که اساسا" جمعیت هلال احمر جمعیتی است مردمی، از مردم  و برای مردم. وی نیروی انسانی کارآمد و دلسوز با روحیه انساندوستانه از شاخصه های مهم هلال احمر استان برشمرد .

حیدری مدیرکل حوزه استاندار در این دیدار اظهار داشت : همان گونه که در زمان دفاع مقدس مشارکت همه اقشار مردمی در جامعه  با روحیه همدلی و ثبات،  موجبات سرافرازی میهن مارا فراهم نمودامروز نیز جمعیت هلال احمر به عنوان بزرگترین سازمان  مردم نهاد و امدادرسان در کشور، با ارائه آموزشهای امدادی صحیح  در سطح جامعه می تواند بهترین امدادگران صحنه حوادث را تربیت کند و همواره مهارتها و آموزشهای لازم و مناسب را به آنها ارائه دهد.

مدیرکل حوزه استاندار عنوان کرد : هلال احمر بعنوان اولین نهاد و دستگاهی که در حوادث وارد صحنه عمل میشود باید مورد حمایت جدی قرار گیرد .

 وی افزود :پرداختن به رسالت اصلی امداد و نجات ،پرهیز از امورات متفرقه که در حیطه وظایف و چارچوب کاری این مجموعه امدادی نیست رویکرد خوبی است که به تازگی در جمعیت هلال احمر شکل گرفته و باید پیگیری شود و ان شالله بتوانیم ارتباطات خوبی را از طریق هلال احمر با مرکز تهران و دیگر دستگاه ها برقرار کنیم و قطعا شاهد این باشیم که هلال احمر در آینده نه چندان دور متفاوت تر از گذشته باشد.

مدیرکل بحران استانداری نیز در این دیدار اظهار داشت : ان شالله بتوانیم در زمینه بحران که سخت ترین شریط است بتوانیم کارهای اساسی و پایه ای را انجام و شرایط خوبی را رقم بزنیم.

وی گفت : هلال احمر استان نیاز به نگرش نو دارد و مدیریت بحران هر چه توان دارد در همت ارتقای مدیریت بحران و هلال احمر خواهد گذاشت.

مدیرکل بحران استانداری بیان کرد : وی از حضور سرپرست جدید جمعیت هلال احمر تقدیر و تشکر کرد و در پایان افزود: ان شالله بتوانیم در کنار هلال احمر خدمات و عملکرد خوبی را در استان ارئه نمائیم.

بخش نظردهی بسته شده است..