دریافت خدمات پستی روی تلفن همراه

به دنبال همکاری و مشارکت شرکت پست جمهوری اسلامی ایران با یکی از سازمان های مردم نهاد (NGO ) تخصصی فعال در حوزه ارتباطات، نرم افزار کاربردی "فاواکده" بر بستر اندروید که امکان دسترسی رایگان و مستقیم به خدمات پستی را فراهم می‌کند تولید و عرضه شد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی اداره کل  پست استان یزد ، ادبی فرد مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات در  تکمیل خبر فوق اظهار داشت: این نرم افزار به منظور استفاده سریع و آسان از خدمات الکترونیکی و همچنین تحقق دولت همراه و دسترسی آزاد مردم به اطلاعات مفید و کاربردی ارایه شده است.

وی افزود: "فاواکده" با رویکرد اصلی شبکه پستی در سال جاری مبنی بر توسعه فناوری اطلاعات طراحی شده، چرا که ارزش آفرینی بخش پست در گروی استفاده بهینه از فناوری اطلاعات است.

ادبی فرد درخصوص قابلیت های این نرم افزار گفت: رهگیری مرسولات پستی، گواهینامه، کارت پایان خدمت و همچنین برآورد هزینه پستی از جمله خدماتی است که با همکاری شرکت پست در دسترس کابران قرار گرفته است.

وی در ادامه بیان داشت: نوآوری و تجارت الکترونیک از جمله اهدافی است که در سایه فناوری اطلاعات امکان پذیر می باشد و در تلاش هستیم به زودی، امکان استفاده بیشتر مردم از خدمات پستی را بر بستر فناوری اطلاعات فراهم کنیم.

مدیرکل مرکز فناوری اطلاعات ادامه داد: همکاری با سازمان های عمومی و تخصصی فعال در این بخش از جمله سازمان های مردم نهاد و شرکت های خصوصی در جهت توسعه فعالیت های شبکه پستی از دیگر اهداف تببین شده برای سال جاری است که همکاری با "کانون کاربران آی سی تی" نیز در این راستا عملیاتی شده است.

ادبی فرد درخصوص دسترسی به این نرم افزار عنوان کرد: کاربران می توانند این نرم‌افزار را به صورت رایگان از طریق تمامی فروشگاه های اپلیکیشن اندروید دریافت نمایند.

خاطرنشان می سازد پیش از این نرم افزارهای "پستک" و "تمبر" از سوی دفتر روابط عمومی تهیه و طراحی گردیده که بر روی کافه بازار قابل دسترسی می باشد.

بخش نظردهی بسته شده است..