کشف ۱۱۱ کیلوگرم موادمخدر در یزد

به گزارش یزدی نیوزماموران انتظامی استان یزد موفق به کشف ۱۱۱ کیلوگرم موادمخدر و ۲ میلیارد ریال برنج قاچاق شدند.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر یزد گفت: فردی که با جاسازی ۸۶ کیلوگرم تریاک و ۲۵ کیلوگرم حشیش در یک دستگاه تریلر قصد انتقال این محموله مواد افیونی به یزد را داشت توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.
سرهنگ محمدحسین ستوده نیا افزود: ماموران انتظامی استان هنگام کنترل محورهای ورودی استان به یک دستگاه تریلر هوو مشکوک شده و محموله این خودرو را بازرسی کردند.
وی از دستگیری یک متهم در ارتباط با موادمخدر کشف شده خبرداد و گفت: متهم قصد انتقال این محموله موادمخدر از شرق کشور به یزد را داشت که توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شد.
سرپرست پلیس آگاهی یزد نیز از کشف و ضبط دو میلیارد و ۲۲۰ میلیون ریال برنج قاچاق در استان خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ علی فاتحی با اعلام این خبر گفت: با توقیف دو دستگاه کامیون توسط ماموران ایستگاه بازرسی شهیدمدنی، ۴۰ تن برنج خارجی قاچاق از این کامیون ها کشف شد.
وی از دستگیری دو متهم در ارتباط با محموله برنج قاچاق کشف شده خبرداد و خاطرنشان کرد: متهمان برای سیر مراحل قانونی به سازمان تعزیرات حکومتی استان یزد معرفی شدند.
سرهنگ همکاری شهروندان با پلیس برای شناسایی مختلفان را خواستار شد.
محورهای مواصلاتی استان یزد به دلیل قرار گرفتن این استان در مرکز کشور و در مسیر کریدور شمال به جنوب برای انتقال محموله های قاچاق کالا و موادمخدر مورد سوء استفاده قاچاقچیان قرار می گیرد.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..