آتش سوزی در خوابگاه دختران

به گزارش یزدی نیوزسخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک خوابگاه دانشجویی دخترانه خبر داد.
 
سیدجلال ملکی در این باره گفت: در ساعت ۴:۰۶ صبح امروز شنبه یک مورد حادثه حریق به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان ۵ ایستگاه را به همراه تشک نجات و بالابر به محل حادثه واقع در خیابان انقلاب، حوالی میدان فردوسی اعزام کرد.
 
وی افزود: پس از حضور عوامل آتش‌نشانی مشاهده شد که محل حادثه یک ساختمان سه طبقه با یک زیرزمین است که تبدیل به محلی برای اسکان دانشجویان دختر شده است، اما سردر آن نامی از دانشگاهی آورده نشده است.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق اظهار کرد: کانون حریق زیرزمین این ساختمان بود که بلافاصله عوامل آتش‌نشانی نسبت به اطفای حریق اقدام کردند؛ اما دود زیادی این ساختمان را در بر گرفته بود که به همین دلیل یک گروه از آتش‌نشانان همزمان با عملیات اطفای حریق عملیات نجات را نیز در دستور کار خود قرار داده و با مراجعه به طبقات بیش از ۲۵ دانشجوی دختر را از طبقات خارج کرده و به محلی امن انتقال دادند.
 
ملکی اضافه کرد: تعدادی از افراد حاضر در خوابگاه نیز تا پیش از رسیدن عوامل آتش‌نشانی خودشان از ساختمان خارج شده بودند.
 
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود ۸ نفر از این افراد دچار دودگرفتگی شده بودند، اظهار کرد: این افراد برای خدمات درمانی در اختیار عوامل اورژانس قرار گرفتند.
 
ملکی علت این حادثه را آتش‌سوزی در سیم‌کشی‌های برق واقع در زیرزمین این ساختمان اعلام کرد و افزود: عوامل آتش‌نشانی پس از اطفای کامل حریق، ایمن‌سازی و تخلیه دود، در ساعت ۵:۴۷ به عملیات خود خاتمه دادند.

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..