برتری شرکت پست درهمایش کیفیت

شرکت پست جمهوری اسلامی ایران در همایش سراسری کیفیت در تولید و خدمات موفق به دریافت تندیس این مراسم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، شرکت پست جمهوری اسلامی  همزمان با بیست و نهم تیرماه همگام با دیگر سازمان ها و شرکت های خدماتی و تولیدی کشور در همایش سراسری"کیفیت در تولید و خدمات "و پنل های تخصصی مربوطه که از سوی انجمن دارندگان نشان استاندارد ایران در مرکز همایش های بین المللی صداو سیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار گردید حضور یافت.

براساس این گزارش شرکت پست در این همایش که کارشناسان مدیریت عملکرد و کیفیت و روابط عمومی حضور داشتند موفق به دریافت تندیس کیفیت این همایش شد.

مدیرکل روابط عمومی شرکت پست با بیان این که همایش مذکور با رویکرد نقش کیفیت برتر در کسب رضایتمندی مشتری برگزار گردید اظهار داشت: با توجه به این که شرکت پست یک شرکت خدمت محور و مشتری مدار است به کیفیت به عنوان مهم ترین اصل در عرضه خدمات توجه نموده و حضور در چنین مجامعی را در راستای آشنایی با جدیدترین مفاهیم کیفیت موثر و ضروری می داند.

ترابی افزود: شرکت پست همچنین در نمایشگاهی که در حاشیه این مراسم برگزار شد نیز شرکت کرد و خدمات کیفی خود و پیشرفت ها و دستاوردهایی که در این زمینه حاصل نموده را به کارشناسان و علاقه‌مندان عرضه و معرفی نمود.

وی این نمایشگاه را فرصت مناسبی برای ارتباط و تعامل بین خریداران و فروشندگان کالا و خدمات پستی در داخل کشور دانست و گفت: تشویق و ترغیب تولیدکنندگان برای حضور در رقابتی پویا و سالم و مشارکت در ارتقای مفهوم کیفیت و استانداردسازی با توجه به جایگاه مصرف کنندگان از مهمترین اهداف این نمایشگاه بوده است.

 

بخش نظردهی بسته شده است..