استاندار یزد:

عده ای تحمل شفاف سازی دولت را ندارند

استاندار یزد گفت: عده ای که از به هم ریختگی ها نان می خورند، تحمل شفاف سازی دولت را ندارند و دائما چوب لای چرخ دولت می گذارند.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از ایسنا، سیدمحمد میرمحمدی عصر چهارشنبه در بیست و ششمین نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان یزد با تشریح قوانین و محدودیت های مقررات حاکم بر بانک ها و برخی ایرادهای دستگاه های نظارتی، این دو مسئله را مانعی مقابل تحقق انتظارات از بانک ها و بستن دست آنها در کمک به تولیدکنندگان عنوان کرد. 

وی گفت: همه دستگاه ها به وظیفه خود عمل می کنند، از این رو باید به توقعات به صورت فرآیندی نگاه شود و باید متوجه این مهم باشیم که فعالیت بخش های نظارتی موجب شفافیت کار می شود. 

میرمحمدی با تقدیر از همکاری بانک های استان با بخش تولید گفت: صنایع استان برای ادامه تولید نیازمند سرعت گرفتن ارائه تسهیلات هستند که سرعت بانک های استان در بررسی پرونده تسهیلات صنایع خوب بوده ولی امید آن می رود با تعامل بیشتر بانک ها، تسهیلات هرچه زودتر به دست صنعت گران برسد. 

نماینده عالی دولت کاهش تورم و رکود و رفع مشکلات اقتصادی را در گرو همدلی و همراهی همه بخش ها دانست و اظهار کرد: با وجود مشکلات، بعضی از صنایع بزرگ استان این همراهی را داشته و برای جلوگیری از ایجاد مشکل برای کارگران همچنان فعالیت دارند و با تشویق های مختلف همچون مسکن کارگران، چرخ کارخانه خود را می چرخانند. 

میرمحمدی یادآور شد: با توجه به روند فعالیت ستاد اجرایی اقتصاد مقاومتی و نیز همکاری خوب دولت و مجلس، شرایط برای اصلاح برخی قوانین و مقررات فراهم شده تا مسیر رشد تولیدات داخلی و رونق صنایع هرچه سریع تر هموار شود. 

در این نشست که با حضور مدیران دستگاه های عضو ستاد تسهیل و بانک های عامل برگزار شد، مشکلات برخی از واحدهای تولیدی استان مورد بررسی قرار گرفت. 

۱ دیدگاه

  • مجمد علی رضائی

    بسمه تعالی نه نه حتما شفاف سازی کنید بیخود تحمل شفاف سازی ندارند سازمان باز رسی در یزد اعلام نموده چهل نفر از مدیران یک کاری کرده اند کارشان و اسامی شان را شفاف سازی کنید