حاشیه های اتباع خارجی در یزد ادامه دارد:

واژگونی کامیون با ۱۰۰ تبعه غیرمجاز در یزد/ حادثه توسط فرد یا افرادی سوزانده شد/بازداشت ۷۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خاتم استان یزد از واژگونی یک دستگاه کامیون بنز، حامل بیش از صد تبعه بیگانه غیر مجاز خبر داد و گفت: این حادثه عصر روز یکشنبه رخ داد و ۱۸ مصدوم بر جا گذاشت.

به گزارش یزدی نیوزابوالفضل توکلی با بیان اینکه حال سه نفر از مصدومان وخیم گزارش شده افزود: این کامیون که از کرمان عازم شیراز شده بود در جاده خاکی حوالی منطقه چشم انجیر در انتهای حوزه استحفاظی شهربابک استان کرمان واژگون شد.

وی اظهار داشت: سه نفر از مجروحان این حادثه به بیمارستان یزد منتقل شده اند، یک نفر نیز در بیمارستان مهریز بستری و بقیه به بیمارستان شهر خاتم منتقل شدند.
 

این مسئول اضافه کرد: از آنجا که آثار بر جای مانده از این حادثه توسط فرد یا افرادی سوزانده شده از کشته شدن احتمالی سرنشینان در این حادثه، اطلاعی در دست نیست.


وی تاکید کرد: با هوشیاری نیروی انتظامی خاتم، محل حادثه کشف و در این رابطه دو دستگاه کامیون بنز تک توقیف، یک نفر دستگیر و سه متهم دیگر شناسایی و برای جلوگیری از فرار آنها اقدامات قضایی و انتظامی لازم صورت گرفته است.
این مسئول با بیان اینکه این کامیون بر اثر بی احتیاطی راننده واژگون شده گفت: شواهد نشان می دهد یک دستگاه خودرو سواری نیز این افراد را همراهی می کرده است.

توکلی اظهار کرد: مجرمان پس از واژگون شدن خودرو، ۴ نفر از مصدومان را در سطح شهر هرات رها کرده و بقیه افراد را نیز به یکی از چاه های کشاورزی در اطراف این شهر جهت جابه جایی مجدد مخفی کرده اند.

به گزارش ایرنا،وی خاطرنشان کرد: با هوشیاری ماموران انتظامی شهرستان و مسئولان قضایی، حدود ۷۰ نفر دیگر از سرنشینان این خودرو در مخفیگاهشان دستگیر که پس از انجام تحقیقات برای خروج از کشور اقدامات لازم انجام خواهد گرفت.

ایرنا

۱ دیدگاه