در پی یک انتصاب جدید:

استاندار یزد و معاون سیاسی اش بازهم تسلیم شدند/ یک مدیرغیربومی بر مسند هلال احمر استان یزد

برای چندمین بار و علی رغم نظر منفی به نظر می رسد استاندار یزد و معاون سیاسی اش تسلیم شدند و در مراسم معارفه یک مدیر غیربومی حضور خواهند یافت.

به گزارش یزدی نیوز میرمحمدی استاندار یزد و معاون سیاسی اش برای چندمین بار در طول مسئولیت خود پرچم سفید تسلیم شدن را در برابر انتصاب مدیران غیربومی و یا مدیران غیرانتخابی خودشان در پست های ارشد مدیریتی استان تجربه کردند.
در آخرین این تسلیم شدن، میرمحمدی استاندار یزد و طالبی معاون سیاسی اش ، عباس احد پور که یک چهره غیریزدی و با روزمه ناشناخته است را به عنوان مدیرعامل جمیت هلال احمر استان یزد پذیرفته اند.
پیش از این نیز قرار بود احدپور به این سمت منصوب شود که با گزارش خبری یزدی نیوز این انتصاب تعویق افتاد و به نظر می رسید برای یک بار هم که شده، مسئولان ارشد استان تلاش میکنند تا اقتدار از دست رفته استانداری را ترمیم کنند که این امر محقق نشد.
عباس احد پور فقط حدود ده ماه سابقه مدیرعامل جمیت هلال احمر در شهر اردبیل را دارد و تا پیش از این نیز از مسئولیت ها و روزمه وی اطلاعی در دست نیست. در این مدت نیز حتی در سایت اصلی هلال احمر کشور حتی یک خبر به نقل از وی منتشر نشده است.

 

۱ دیدگاه

  • علی

    حالا هر کی ندونه فکر میکنه هلال احمر یه سازمان استراتژیک هست که مدیرش بومی نباشه واویلا میشه؟ بنده خدا تو استاندارت رو سالی یکبار هم میبنی ؟ دیگه بالاتر از استانداری هم مگه داریم؟