مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد خبر داد:

برپایی ۱۲۹ سفره مهربانی دریزد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد از توزیع 4 هزار و 344 سبد غذایی و برپایی 129 سفره مهربانی در طرح همای رحمت امسال در میان نیازمندان و خانواده های بی سرپرست و سالمندان و بیماران نیازمند استان با حضور خیرین و داوطلبان خبر داد.

به گزارش یزدی نیوز به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد اظهار داشت : همزمان با سراسر کشور، طرح همای رحمت در طول ماه مبارک رمضان در ۱۰شعبه استان ، ۴۸ خانه داوطلب با حضور ۶۰۵ نفر داوطلب ، ۳۸۳ خیر و ۳۶ پرسنل استان برگزار و اجرایی شد که این طرح در راستای سیاست‌های جمعیت هلال احمر با هدف کمک به افراد مستمند و ارائه خدمات به افراد زیر پوشش صورت پذیرفت  و این طرح با حضور گسترده خیرین ، داوطلبان جمعیت هلال احمر استان یزد به سرانجام رسید .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت : در این طرح ۴۳۴۴ بسته غذایی در میان  1436نفر معلول ، ۶۹۰ نفر خانواده زندانی ، ۳۹۹۸ نفر سالمند ، ۳۹۴۷ نفر بی سرپرست ، ۳۴۱۱ نفر بیمار نیازمند که در مجموع ( ۱۳۴۸۲ نفر ) توزیع گردید .

وی عنوان کرد : این سبد غذایی شامل قند-چای-برنج-گوشت-مرغ-روغن-حبوبات-ماکارونی-سویا-کنسروجات-رطب-رب گوجه و سایر اقلام مورد نیاز  با مشارکت خیرین و اعضای داوطلبان در استان و مراکز شعب تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.

پارسائیان در ادامه تصریح کرد : تعداد ۲۵ چادر سلامت در ماه مبارک رمضان در سطح استان برپا شده است که در این چادرها  44 پزشک و پیراپزشک ، ۱۳۳ داوطلب و ۳۰پرسنل در آن مستقر بودند که در این چادرهای سلامت ۱۷۱۷ نفر بصورت رایگان ویزیت شدند و همچنین در این چادرها ۵۰۶۷ بسته فرهنگی توزیع گردید.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد در ادامه اضافه کرد : همچنین ۱۲۹ سفره مهربانی ( ۸۴ شهری ، ۴۵ روستایی )  در سطح استان گسترده شد و نزدیک به  28  هزار و ۵۵۱  نفر از این سفره ها بهره مند شدند.

بخش نظردهی بسته شده است..