اختصاص رتبه برتر کشوری به آموزش و پرورش یزد

به گزارش یزدی نیوزرئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش یزد تدوین برنامه‌های مستمر ورزشی در راستای ایجاد تحرک و پویایی سالم بین دانش‌آموزان یزدی را ضروری دانست و از اختصاص رتبه برتری کشوری به این اداره کل در طرح حیاط پویا  خبر داد.

"مصطفی خلیلی"  با اشاره به اجرای موفق طرح حیاط پویا در سطح مدارس استان یزد،‌ اظهار کرد: در سال جاری این طرح در بیش از ۴۰۰ مدرسه استان یزد اجرا شده است.

وی ترویج فرهنگ ورزش و زندگی سالم بین دانش آموزان را از جمله اهداف اجرای این طرح در مدارس دانست و بیان کرد: به دنبال اجرای موفق و مطلوب طرح حیاط پویا در سطح مدارس استان یزد معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از مجریان این طرح در استان یزد تقدیر کرد .

رئیس اداره تربیت بدنی اداره کل آموزش و پرورش یزد، گفت: پس از بررسی های انجام شده از سوی دفتر تربیت بدنی و فعالیت‌های ورزشی وزارت آموزش و  پرورش، اداره آموزش و پرورش استان یزد به عنوان استان برتر کشور در اجرای طرح حیاط پویا معرفی شد.

خلیلی در مورد اجرای طرح حیاط پویا در مدارس استان، تصریح کرد: این طرح با ترسیم اشکال و خطوط ساده در حیاط مدرسه زمینه ترغیب دانش آموزان به تحرک و پویایی را فراهم می کند.

این مقام مسئول در پایان با اشاره به نقش ورزش و تحرک سالم در هوشیاری و دقت عمل دانش آموزان خاطرنشان کرد: ایجاد زمنیه های فعالیت و تحرک جسمی درست از جمله موارد در دستور کار اداره تربیت بدنی آموزش و پرورش یزد است.
 

منبع: ایسنا

بخش نظردهی بسته شده است..