کمک۲۰میلیاردی مراکز نیکوکاری به محرومین یزدی

به گزارش یزدی نیوزمدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان یزد گفت: یکی از اهداف عالی امداد رسیدگی به وضعیت معیشتی نیازمندان با رویکرد حفظ شأن و منزلت خانواده‌های مددجویی است.

"محمد زارع میرک آباد" با بیان این مطلب افزود: ۱۲ مرکز نیکوکاری از اردیبهشت ماه سال ۹۳ با هدف جذب کمک‌های مردم نیکوکار و خیر و همچنین توزیع بین نیازمندان همکاری خود را با کمیته امداد شهرستان یزد آغاز کردند.

وی اضافه کرد: در این راستا بیش از دو هزار و ۵۸۳ نفر نیکوکار، حامی و امدادیار با این مراکز همکاری داشته و خدمات خود را به نیازمندان و مددجویان ارائه می‌کنند.

زارع تصریح کرد: از ابتدای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در این شهرستان، بیش از ۲۰ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک‌های مردمی در این مراکز جمع‌آوری و بین محرومین همان منطقه توزیع شده است.

این مسئول در این رابطه خاطرنشان کرد: در راستای استفاده از ظرفیت‌های خیرین و نیکوکاران در محلات، مراکز نیکوکاری با هدف ساماندهی شبکه‌های حمایتی و مردمی و رفع مشکلات مددجویان و نیازمندان با استفاده از امکانات و منابع محلی، مراکز نیکوکاری راه‌اندازی شد.

وی اظهار کرد: ایجاد شبکه‌های نیکوکاری همبستگی اجتماعی را به دنبال دارد و باعث تقویت ارتباط خیرین و نیکوکاران با نیازمندان می‌شود.

به گفته‌ی وی، استفاده از امکانات و منابع محلی، ترویج و تبلیغ سنت های حسنه اسلامی و جذب کمک های مردمی، تسهیل در ارائه خدمات به خانواده‌های تحت حمایت و نیازمندان و همچنین ارتباط با خیرین و نیکوکاران به منظور جذب مساعدت هایشان و توزیع در همان محل از دیگر اهداف راه‌اندازی مراکز نیکوکاری محله است.

بخش نظردهی بسته شده است..