اولویت اصلی مدیریت بحران استان یزدچیست؟

به گزارش یزدی نیوزمدیرکل مدیریت بحران استانداری یزد گفت: انعکاس مشکل و مسائل شهرستان های استان در تامین آب شرب و پیگیری مجدانه برای رفع آن از اولویت های اساسی این مدیریت در استان خواهد بود.

هادی هادی نسب در نشست بررسی مشکلات تامین آب شرب روستاها افزود: مدیریت صحیح و مناسب در رفع مشکل تامین آب شرب روستاها برتخصیص اعتبارها اولویت دارد.
وی ادامه داد: باید کارشناسان تخصصی در زمینه بررسی مشکلات آب شرب روستاهای استان تعیین شوند تا با همکاری فرمانداران بتوانند وضع موجود را مدیریت و اصلاح کنند.
هادی نسب با بیان اینکه مسائل و مشکلات شهرستان ها باید به صورت مستند به کشور ارائه شود، گفت: رسیدن به نقطه ایده آل و رفع صد درصدی مشکل های تامین آب شرب روستاها با توجه به خشکسالی ها به طور کامل میسر نیست اما تلاش می کنیم با تمام توان در رفع این مساله همت کرده و آن را از وضع بحرانی نجات دهیم.
در این نشست فرمانداران تفت و مهریز مسئله تامین آب شرب روستاها، عدم پرداخت اعتبار به منظور آب رسانی سیار و عدم همکاری برخی از دستگاه های اجرایی استان در حوزه آبرسانی را به عنوان اصلی ترین مشکل فرمانداری ها عنوان کردند و خواستار همراهی و همکاری بیشتر اداره کل مدیریت بحران استان در این مساله شدند.
استان یزد در دو دهه گذشته با مهمان ناخوانده ای به نام خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و این معضل، خسارات جبران ناپذیری بر بخش های اقتصادی استان وارد کرده است.
منبع: ایرنا

بخش نظردهی بسته شده است..