معاون فنی شرکت پست:

پست مرسولات روشندلان را رایگان توزیع می نماید

حسن نژاد معاون فنی شرکت پست با تاکید بر این که خدمت رسانی به تمامی اقشار جامعه مهم ترین رسالت شبکه پستی به شمار می رود تاکید کرد:تمامی مرسولات روشندلان که در قالب سرویس عادی ارسال شود تا سقف هفت کیلو گرم از پرداخت کرایه پستی معاف است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل پست استان یزد ، حسن نژاد معاون فنی مدیرعامل پست با اشاره به این که پست به عنوان یک نهاد اجتماعی به تمامی آحاد مردم خدمت رسانی نموده و توسعه خدمات را به عنوان یک اصل مهم دنبال می نماید اظهار داشت: براساس مقررات اتحادیه پستی جهانی پست های سراسر دنیا تعهد دارند تا مرسولات روشندلان عزیز که سکوگرام خوانده می شود را توزیع نمایند.

وی افزود: براین اساس پست ایران نیز موظف است تا به این عزیزان خدمات با کیفیتی ارایه نماید و مرسولات آنها را  در نهایت سرعت و دقت توزیع نماید.

معاون فنی شرکت پست با بیان این که تامین رضایت مشتریان از اهداف شبکه پستی است تاکید کرد: هدف از این سرویس مساعدت و یاری به روشندلان عزیز می باشد .

وی با اشاره به این که منابع اطلاع رسانی روشندلان محدود بوده و به صورت خط برجسته بریل تهیه می گردد اظهار داشت: به علت آسیب پذیر بودن نوشتار این جراید، متصدیان امر قبول و توزیع نهایت دقت را در هنگام  قبول ،حمل و نقل، جا به جایی و توزیع این گونه مرسولات معطوف نمایند.

حسن نژاد همچنین در رابطه با لفاف بندی مرسولات سکو گرام نیز افزود: لازم است مرسولات در بسته بندی سلفون دار سربسته ارسال گردد تا مانع از آسیب دیدگی علائم و نشانه های خط ویژه روشندلان طی عملیات پستی گردد.

وی تاکید کرد: بر روی این مرسولات علاوه بر نگارش نشانی، ضروری است کدپستی گیرنده نیز به آدرس اضافه شود تا مرسولات با دقت و سرعت بیشتری توزیع گردد .

معاون فنی شرکت پست توزیع به موقع سکوگرام را از تعهدات پست برشمرد و گفت: واحدهای توزیع به محض ورود این مرسولات طی همان روز آنها را توزیع نموده و به دست روشندلان عزیز می رسانند.

حسن نژاد اظهار امیدواری کرد: شبکه پستی بتواند با ارایه خدمات با کیفیت به روشندلان رضایت بیش از پیش آنها را فراهم آورد.

بخش نظردهی بسته شده است..