واکنش دفتر نماینده یزد و اشکذر به گزارش یزدی نیوز:

دفنر نماینده یزد و اشکذر اطلاعات تماس و مسئولان خود را معرفی کرد

بعد از انتشار یادداشتی با عنوان یاداشت تحلیلی با عنوان وضعیت نامناسب اطلاع رسانی به مردم توسط نماینده های جدید مجلس استان یزد دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در نامه ای توضیحاتی را ارسال کرده است.

به گزارش یزدی نیوزدر این نامه آمده است:
مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی  یزدی نیوز
به اطلاع می رساند دفتر نماینده مردم شریف یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در دوره دهم جناب آقای سید ابولفضل موسوی بیوکی در پارک علم و فناوری اقبال واقع در خیابان شهید مطهری، همزمان با آغاز بکار مجلس از مورخ ۸ خرداد شروع به فعالیت نموده است.
همچنین به منظور تعامل سازنده با اصحاب رسانه سرکارخانم شریفی به عنوان مسئول روابط عمومی انتخاب شده اند.
شایان ذکر است شماره تماس ۳۷۲۶۰۱۲۳  و نمابر ۳۷۲۶۰۰۹۷ فعال است و سایر راه های ارتباطی نیز در حال تدوین و طراحی است که بزودی اعلام خواهد شد.
این نامه را محمدرضا طاقه باف، رئیس دفتر نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی امضا کرده است.

۱ دیدگاه

  • علیرضا آیت اللهی

    صفحات اخیر تان نماینده محترم یزد و اشکذر را پاسخگوترین نماینده استان معرفی می کند . « پاسخگوئی به مردم » در راس اصول اصلاحات و توسعه نخستین وظیفه ی هرنماینده ی مجلس است ؛ که اگر نماینده ای در تماس مداوم با مردم حوزه انتخابیه خود ، و مسائل و پیشنهادات آنان نباشد چگونه نماینده ی آنان است ؟ . نمایندگی این نیست که پس از کسب رای مردم عملا” مفقود الاثر شویم ! . یا به این بهانه که « نمایندگی واجد خصیصه ملٌی است » ، نماینده ی تمام ملٌت هستیم و چون تجربیاتی در امور امنیتی و سیاست کلان و دیپلماسی داریم در آن حوزه به خدمت می پردازیم … .این امر در خصوص کسانی که مقام عضویت در مجمع تشخیص مصلحت ، سفارت ، وزارت ، ریاست سازمان های بزرگ ملٌی ، معاونت وزارت و … را داشته اند صدق می کند ؛ امٌا در خصوص آنان نیز اولویت در پرداختن به امور و مسائل حوزه ی انتخابیه خود است وفقدان آن را در انتخابات قم دیدیم که رئیس محترم مجلس نفر دوٌم شد ! …